Dylan, Mamka, Jazzy s Jacksonem, Pattie, Ryan a pak další a další lidi. Musela jsem párkrát zamrkat protože se jejich postavy začali rozmazávat.
,,My vám tu budeme dělat číšníky, náhodou jsme i vařili" zazubí se na mě Dylan a všichni přikývli.
,,A k čemu je tato večeře?" uchechtla jsem se.
Justin s odkašláním vstal, přišel ke mě a klekl si na koleno.
,,Víš chtěl bych-" nervózně se poškrábal na zátylku a já na něj hleděla s otázkou v očích.
Byla jsem šťastná, ale hlavně zmatená. Co když mě chce požádat o... Ne to určitě ne.
,,Chtěl bych tímto prstenem potvrdit že si jen moje. Prostě takové oficiální chození" nervózně se zasmál.
Dylan po něm vrhl zmatený pohled načež mu to Justin oplatil nervózním. Možná, možná jsem byla zklamaná. Ale taky si nemůžu hned myslet, že si mě za jeden den vezme. Jsem tak moc pitomá.
,,Uhm děkuji" snažila jsem se o největší úsměv, který se mi podařil-nepodařil.
,,A teď jdeme jíst" zavolal Justin.
***
Po výborné večeři jsme se s Jussem šli projít.
Není nic krásnějšího než procházka pod hvězdami. Bez lamp. Na cestu svítíc jen měsíc.
Došli jsme až na vrchol kopce. Můžu vám říct že jsem se vůbec nezadýchala. Jela jsem na koni. Nó, Nevím zdali se může říkat jussovi kůň, ale to je fuk.
Sedli jsme si na palouk a pozorovali před sebou svítící město.
,,Proč si tehdy odjela?"
Tato otázka mě nezaskočila, jelikož jsem jí čekala dlouho.
,,Musela jsem. Táta si tu našel o hodně lepší práci než byla v Londýně a tak jsme se přestěhovali. Chvíli jsem bydlela s ním, ale hned jak mi bylo 18 tak jsem si našla práci a pronajala si byt" pousmála jsem se.
,,A už mi konečně řekneš jak to bylo mezi tebou a Dylem?" jeho oči, jeho oči se na mě koukali. Miluji jeho pohledy.
,,Nó. Ze začátku jak jsme se tu přestěhovali tak ste mě šikanovali -to si určitě pamatuješ- později mi přišel domů dopis. Byla na něm adresa a text. Tak jsem po škole -v ten den co jste mě hodně zmlátili-" snažila jsem se to říkat tvrdě a bez citů, ale moje oči hovořili jinak.
,,T-Tak prostě.. Jsem tam přišla -dokulhala. Otevřela mi paní hodně podobná z fotek. Spíš fotky. Nó a ona mě pozvala domů. Sedla jsem si u ní na gauč a pak tam přišel Dylan. Byla jsem strašně zmatená, proč sedím vedle někoho kdo mě šikanuje. Proč vlastně sedím u něj doma. Jeho máma nám řekla příběh. Příběh o mém tátovi, jí, mě a Dylanovi. Nakonec jsem se dozvěděla že můj otec bil mámu a když mu řekla že je těhotná tak už jí bil méně. Když mu pak řekla že to bude holčička byl štěstím bez sebe. Jenže se stalo co ona nečekala. Narodili se jí dvojčata. Já a Dylan. Přemluvila sestřičku ať řekne otci že máma umřela a dítě přenechá jen jemu. Byla jsem to já a ona se odstěhovala s Dylanem"
,,Neměl jsem se na to ptát" zaklel a obejmul mě pažemi.
Začala jsem se klepat pod nárazy vzlyků i zimy. Justin to asi vycítil, jelikož mě od sebe odsunul a dlouze se na mě zadíval.
Odtáhl mě od něj a přetáhl si mikinu přes hlavu.,,Obleč si jí" natáhl ke mě ruku pospolu s mikinou.
,,Ne, bude ti zima" záporně jsem zakroutila hlavou.
,,Nebude" řekl a to už mi jí sáčkoval na tělo.
Posadil si mě na klín, obejmul mě pažemi a já se k němu přitulila.
I přesto jak říkal že mu nebude zima, cítila jsem jak se mírně klepe.
Odtáhla jsem se od něj a koukla mu do očí.
,,Miluji tě"
,,Miluji tě" políbil mě a já věděla, že s ním chci strávit zbytek svého života.
Ahoj lidičky!
Takže jsme u konce:( Byli jste výborní čtenáři a dávali mi chuť přestat i nepřestat psát. Miluju vás. A musím vám říct ještě něco, a to žeee---->Bohužel si z vás dělám prdel :DDD ještě není konec, ale tak ráda vás deptám :D doufám že si tuhle kapitolku užijete vy moji zabijáci. :D.
Na jatka ještě nechci jít:DVěnováno všem, vaše Piggydoll:-**