Seara cind am ajuns acasa,am deschis facebook-ul si instagram-ul sa vad daca am ceva noutati.Intr-un moment se aude un sunet.In sfirsit,un mesaj de la cineva.Am tresarit deodata sa vad.Era un mesaj de la un baiat pe care nu-l cunostiam.Dupa cit am vazut mesajul era de la un admirator secret.Acel mesaj,era deosebit si cam ciudat.Pe cite inteleg ii placea de mine.Acea scrisoare m-a punea pe ginduri.
,,Draga Jessica''
,,Esti o fata deosebita,minunata.Pe cite stiu tu esti o eleva noua pe aicea.Am inteles ca te-ai simtit jenant,ca ai cazut peste noi.Eu nu as spune ca esti ghinionista,ci dimpotriva esti una norocoasa.Sper ca ne vom cunoaste si ne vom vedea in curind.''
P.S.De la admirator secret!
Dupa ce am terminat de citit mesajul,le-am sunat pe Nicki si Lara la mine.Imediat ce au venit,le-am aratat mesajul.Ele s-au bucurat pentru mine,dar eu nu as spune ca e bine ci dimpotriva acel baiat va vedea ce ghinionista sunt.Fetele nu au cazut deacord cu mine.
-Nu este adevarat ce spui tu,Jessica.imi spuse Nicki
-Curind vei face cunostinta cu un baiat,speram.
Ele ma convinsera si iam raspuns inapoi,admiratorului secret.
,,Draga admirator secret''
,,Mersi de cuvintele cele spuse,dar nu prea cred ca sunt asa,ci dimpotriva sunt opusul meu.Mi-au placut vorbele tale,asa ca am decis sa-ti scriu.Sper sa ne cunoaste si sa ne vedem.''
P.S.De la fata ghinionista
Dupa ce i-am trimis mesajul am ramas umpic muta,fiindca nu stiu cum eram asa de convinsa sa scriu un mesaj cuiva.Fetele mi-au propus sa facem ceva.Le-am convins sa ramina la mine sa innopteze.Dupa ceva timp inainte de a ne culca,am primit un nou mesaj.Era de la el.admiratorul meu secret.
,,Draga Jessica''
,,Sa stii ca imi place mult de tine,dar asta nu schimba nimic,ca esti ghinionista.Cu mine vei fi cea mai norocoasa fata din liceu.Te voi iubi mereu,in plus vrei sa stii de unde iti cunosc numele asai?Am aflat de la prietena ta Nicki.Bine noapte buna si vise placute."P.S.De la cel mai bun admirator secret.
Eram foarte fericita.Turbam prin casa.Nicki si Lara cu mai mau calmat.Ne-am culcat.Eu eram cu gindul ca il voi cunoaste,dar sperantele nu ajung la realitate.
CITEȘTI
Prima mea dragoste
RomanceCine vrea ca eu sa continui cartea doar va rog sa votati si sa scrieti next in comentarii... Va pup