A doua zi,dis de dimineata am plecat cu fetele la scoala.Tot eram cu gindul la acel baiat.Pe drum mergeam cu Nicki si Lara,dar dintr-un moment dat se furiseaza prin spatele meu acel baiat.Eram foarte emotionata,chiar plina de fericire.Mi-a adus un trandafir rosu si o cutie de ciocolate.
-Pentru cea mai frumoasa fata.
-Mersi,admiratorul meu.Dar nustiu cum te numesti.
-Ma numesc John.
-Incintata.
-La fel.
Dupa ce am intrat in scoala,fiind neatenta si in timp ce venea un baiet din fata,mi-am patat rochia alba de nustiu ce.Eram foarte jenanta in acea rochie,nici nustiam ce sa fac.
-Poftim,jacheta mea pe timpul zilei si pe urma o sa mi-o dai.
-Mersi,John.Vezi chiar sunt ghinionista.
-Ce tot indrugi.Acum a fost un accident.
-Daca crezi asa.
Am vrut sa-i mai
spun ceva,dar a sunat la lectie.In timpul lectiei de matematica,nu-mi puteam abate gindul de la John.In plus jacheta lui mirosea asa de placut,incit imi aducea intruna aminte de el.Fetele stateau in spatele meu si se rideau.Nu le atrageam atentia.Dar intr-o clipa profesoara ma cheama.
-Domnisoara,Jessica.
-Da,doamna profesoara.
-Te rog frumos,treci la tabla si executa urmatorul exercitiu.
In timp ce faceam exercitiul pe tabla,a batut cineva la usa.Cind a deschis usa era John cu-n buchet mare de flori.Si a rugat-o pe profesoara sa o dea fetei norocoase.Profesoara nu s-a priceput cine este.Dupa ce am terminat exercitiul,ea se uita lung la mine.
-Acel baiat si-a pus ochii pe tine.
-Stiu,doamna.
-El e cel care ti-a dat jacheta?
-Da,fiindca am fost neatenta pe hol si mi-am patat-o.
-Cred ca e pentru tine aces cadou.
Am ramas cu toti tacuti,am luat buchetul si am plecat in banca.Dupa ce a sunat la lectie,Nicki si Lara erau asa de fericite pentru mine.Eu am mirosit acei trandafiri superbi,erau 5o de trandafiri rosii si un singur trandafir alb.Erau asa de frumosi si inmiresmati.Lara se apropie de mine.
-Ce frumosi sunt trandafirii astia.E inebunit dupa tine.
-Stiu de asta,scumpo.Si mie imi place de el.
Lara a ramas muta.Nu-i venea a crede ca intre mine si John sunt niste sentimente.Nici Nicki nu a ratat aceea veste.Seara cind am venit acasa mama si tata luau cina.Mama m-a oprit cu o voce subtire.
-Salut,Jessica.Ce frumosi sunt trandafirii,de unde ii ai,scumpo?
-Buna,mama.Sunt de la un baiat pe nume John.
-Ii place de tine?
-Credca da,mama.
In timp ce mama si cu mine admiram buchetul,tata se baga si el in conversatie.
-Ce se mai aude,fetelor?
-Nimic,tata.Am primit un buchet de trandafiri de la un baiat pe nume John.
-Vrea sa-ti fure inima asai?
-Tata,mie nu-mi arde de dragoste acuma.Mai intii scoala,pe urma iubirea.
-Bine,scumpo.
Am plecat in camera mea,cu gindul ca voi vorbi cu el.E ca un print ce m-i sa facut drag,e asa de frumos..Nici nu imi puteam lua gindul de la el.Peste citeva minute,mi se aude soneria de la telefon era numarul lui,nu puteam sa nu-i raspund,fiindca eram prea fericita.
-Buna,printesa,viselor mele.Ce faci?
-Buna,John.Bine,tu?
-Sa stii ca mii dor..Vrei sa ne intilnim azi sa ne vedem?
-Cu mare placere,John,dar afara este deja tirziu si parintii nu-mi permit sa ies.
-Atunci,vin eu la tine.
-Nu.Ai innebunit?Nu vreau sa fiu pedepsita.Ne vedem miine,John.
-Pina miine nu vou putea rabda.
Atunci eu i-am inchis,deoarece a intrat mama in camera foarte curioasa.
-Scumpo cu cine vorbeai adineauri?
-Cu nimeni mama.
Dupa ce a iesit mama din camera am vrut sa-i scriu mesaj lui John.Am vrut sa ma intind pe pat si cind colo se aude niste zgomote linga fereastra.Era John urcind pe fereastra,eram speriata pe un mic timp.dar totusi mi-a trecut.I-am deschis fereastra,iar el a intrat in camera.
-Ce frumoasa esti de mai aproape.
-Mersi,dar ti-am spus sa nu vii,ca vou avea probleme.
-Am venit doar sa te vad si sa-ti spun noapte buna.
-Bine,acum ai venit la moment ca doream sa ma culc.
-Scumpo,noapte buna.
Si in timp ce-mi spunea,m-a cuprins.Era asa de placut,ca doreai sa stai asa nopti intregi.Eu insistind sa plece cit mai repede m-am dat deo parte.El se indrepta spre mine si m-a saruta pe obraz spunindu-mi ,,vise placute,printeso''.El s-a urcat peste geam si a plecat.Era o seara foarte incarcata pentru mine,dar si una foarte frumoasa.M-am culcat cu telefonu linga mine,cu gindu ca dimineata John imi va scrie.
CITEȘTI
Prima mea dragoste
RomanceCine vrea ca eu sa continui cartea doar va rog sa votati si sa scrieti next in comentarii... Va pup