Balul mult asteptat

17 0 0
                                    

John cu privirea sa fermecatoare,ma privi in ochi si imi făcea complimente.Eram fericita cu el,ba chiar mai mult ma simțeam de parca eu cu John eram niște îngeri ce zburau prin ceruri vestindule dragostea.Insa nu a durat mult complimentele,Fiindcă cineva ma împinge si ma da intr-o parte.Era Camille si cu grupa sa de fete.Ea se uita la John si ii zimbea.
-Ce mai faci,John?intreba Camille.
-Ce-ar fi mai bine sa ma lasi in pace!spuse John,care pe mine aceasta reclamație ma bucura.
-De ce?Doar vreau sa mai vorbim,sa mai ieșim la o cafea,scumpul me,sau sa plecam ambii la balul de azi!reclama Camille si se uita cu ciuda la mine.
-Stii ceva?Eu nu vreau sa te vad in ochi si nici macar sa vorbesc cu tine,eu o am pe Jessica si o iubesc foarte tare si voi pleca cu ea la bal si nu cu tine!
In timp ce rostea aceste cuvinte ma sărutat.Camille era nervoasa si turba de ciuda ca nu mergea cu prea-frumosul John la bal si pleca cu grupa sa de fete.
-Si acum nimeni nu ne va sta in cale sa ne strice dragostea!
-Sunt bucuroasa!iar in timpul asta il saturasem pe el.
-Vrei sa mergi la bal cu mine,Jessica?
Eu cu o emoție de necontrolat si fericita îi răspunsem:
-Desigur,da,John!
El bucuros ma lua in brate si ma cuprinse.Fetele erau fericite pentru mine.Lara si Nicki imi sarira in brate bucuroase.Eu am uitat complet de bal si trebuia sa plec repede acasa.John ma opri si ma intreba:
-Hey,prințeso!Te duc eu acasa si te voi lua eu,pentru ca eu tot trebuie sa ma imbrac!raspunse cu un zîmbet cald.
-Mersi,iubitule!
In timp ce ma apuca de mina am iesit in fata școlii.El avea un BMW X6 negru,era foarte frumos!Neam urcat in masina si am plecat.Deja am ajuns la mine,eu lam sărutat si lam cuprins,el imi răspunse:
-Te voi suna cind sa iesi din casa ok,printeso?
-Bine,iubitule!
Am iesit din masina,am intrat in casa!Mama ma oprise cu o voce:
-Scumpo,salut!Cine tea adus acasa?intreba cu un zîmbet lung.
-Ma adus John.
Am plecat in camera mea.Nu stiam cu ce sa ma imbrac.Am luat rochia mea cea albă si lunga infrunusetata toata cu prietre Swarovski si pantofii cei negri.Miam facut parul creț si mam înfrumusețat la fata.Am coborât jos si am zărit-o pe mama:
-Mămica,cum ti se pare?
Mama privi la mine si cu ochii ei strălucitori ca diamantele curgeau izvoare de lacrimi de fericire.Ea se ridica din pat si ma cuprinse.Era foarte fericita.Intrun moment se aude telefonul.Era iubitul meu scump John.Ii răspunsem:
-Hey,printeso,ce faci?Sunt la tine haide sa plecam!
-Hey,bine tu?Ok ies!
Si in timp ce ieșeam mama ma oprise cu un zimbet cald de adio.Am urcat in masina si am plecat.Pe drum John nusi lua privirea de la mine.
-Hey,de ce te uiti asa lung la mine, iubitule?
-Esti asa de frumoasa, printeso.
Si cu zimbetul sau fermecator ma fascina si ma lasa in ginduri frumoase.
-Printeso,am ajuns.
Era ora 16:30, iar balul se incepea la 18:00 si aveam destul timp liber.Intrun moment John se impinse in mine si ma saruta eu eram nebunatica dupa buzele lui.Ma cuprins si ma apucat de mina.Eram tare fericiti,ba chiar foarte fericiti.Catre noi se apropiara Nicki si Lara.
-Buna,porumbeilor,ce faceti?intreba Nicki curioasa zimbindune.
-Bine, tu?ii raspunsem si il cuprinsem pe John tare.Ahh parfumul lui ma imbata imediat,era asa de placut de venea mereu sal mirosi.Imi era placut alaturi de el.Ma simtiam ocrotită si iubita alaturi de el.Era deja ora 17:15, iar Lara si Nicki au plecat sai intimpine pe Michael,Max si Leon.
-Hey,printeso,cum te simti?
-Alaturi de tine foarte bine.
-Ma bucur,iubito.
Stateam si priveam niste copii ce se jucau impreuna.Ne aminteam cum eram si noi ca ei.
-Vezi,printeso, asa eram si noi, mici,hazlii,romantici,nazbitiosi,pici ca tine.zimbindumi ma cuprinse.
-Mda.Stii mii dor sa fiu mica,sa alerg cu prietenii,sa fac pozne.
Era ora 17:50 si trebuia sa plecam in școală. Cind am intrat era decorat aproximativ totul.Era atit de frumos si de luminos.Sa inceput balul.Totii erau imbracati de gala.Nicki si Lara mau luat de o parte si vorbeau cu mine.
-Jessica,vei dansa cu John azi la bal?
-Da desigur, fetelor.
Leam cuprins cu un zimbet cald.Dupa toate ringurile de dansuri moderne a aparut si cea mai importanta.Ringul de dans apartine valsului sau dansului lent.Era cu John,dansam cu el,eram fericita.Vroiam sa tina asa toata viata dansul asta.Dupa ceva timp,iata ca sa terminat dansul si la sfirsit de bal se decernea cel mai romantic si mai dragut cuplu.Eram cu totii curiosi, cind se anunta cuplu iata ca a spus:
-Cuplul cistigator de astazi cuplu cel mai dragut si romantic este:Jessica si John.Eram foarte emotionati si bucurosi.Toata lumea nea aplaudat.Dupa decerare,era discoteca.Ne simteam cu totii bine,Eu ma simteam perfec, eram distinsa si norocoasa ca am asa prieteni,asa colegi,asa iubit,asa viata.

Prima mea dragosteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum