Chapter 10 + bonus

69 5 0
                                    

1."Iubesc mâncarea mai mult decât iubesc oamenii." -Jake (Să înceapă aventura)

2."Cred că am probleme cu ochii,nu-i pot dezlipi de tine." -Johnny (Johnny Bravo)

3."O'hana înseamnă familie. Asta înseamnă că nimeni nu este lăsat în urmă sau uitat." -Lilo (Lilo and Stitch)

4."-De data asta trebuie să promiți că nu mai faci pe șefa.
-Promit! Uite cum facem..." -Freddie și Pollie (Copii de la 402)

5."-Ești un cretin!
-Șeriful cretin!" -Kevin,Eddy (Ed,Edd și Eddy)

6."Tatăl meu poate să repare orice,mai ales dacă funcționează." -Louie (Viața cu Louie)

7."-Ce prost și-ar parca mașina așa aproape de teren?
-Tu,tată." -Andy,Louie Anderson (Viața cu Louie)

8."*lacrimi în ochi*:
-Iubito,astăzi este cea mai fericită zi din viața mea.
-Mai fericită ca ziua în care ne-am căsătorit?
-Da...adică nu...adică de ce a trebuit să răspund la întrebarea asta?" -Andy și Aura Anderson a.k.a. părinții lui Louie (Viața cu Louie)

9."Câine prost!" -Eustache (Curaj,câinele fricos)

10."-Ramblerul merge ca în vis.
-Dacă visul tău este să fi depășit de alergători." -Andy Anderson,mama lui (Viața cu Louie)

************
Hey! Fiindcă suntem la capitolul 10 am zis să fac un bonus,așa că am scris 10 replici. Yaaay! Sper să vă placă. Bye,Cartoons Lovers! 😘

Cartoons QuotesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum