Her sabah oldugu gibi rutın işleri yapıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa gectim hazırladıktan sonra annem, babam, kız ve erkek kardeşimle huzurlu bir şekilde kahvaltımızı yaptık. Ev işlerinidr yaptıktan sonra öğle sonu misafir gelecekmiş hazırlık yaptık.
"Annem: gelen misafirler için ikramlar hazırlayın mahcup olmayalım" .dedi
"Tamam anne ya görende vekil gelecek sanır ne bu telaş".dedim.
Ama annemde bişey vardı bugün acaba görücü falanmı biran gözlerim kocaman oldu "hadi canım olmaz degilmi ben daha evlenmek istemiyorum ayrıca daha kücüğüm" diye içimden gecirdim.
Bu aralar fazla görücü muhabbeti acılıyor evde ama babam sessiz bu konuda zeten hasta gibi duruyo grip falanmı olacak neyse.
"Babacım nasılsın iyimisin solgun görünüyorsun hastamısın"
"Yok iyim kızım biraz kırgım okadar abartılacak bişey yok".dedipeki öyle olsun.
Yavaş yavaş misafirler gelmeye basladı sultan teyze gülsüm abla ve döndü abla geldi onun haricinde gelenleri tanımıyorum ama içlerinden birisi beni dikkatlice izlediğini farkettim .
"Hayırdır teyzeciğim cokmu beğendin beni oğlunamı alacaksın".dedim şaka yaparak ama kadın bana birden "neden olmasın oglumda isterse " demesin'mi agzım acık dinledim kadını daha kendime gelmeden annem araya girdi " ela o nasıl söz kızım ayıp oluy ama" dedi bende özür dileyip servis yaptım ikramları sohbet muhabbet derken vakit geç oldu diye hepsi kalktı yolcu ettim " söylediklerim için kusura bakmayın kötü niyetle söylemedim"
" olsun kızım önemli değil ama ben ciddiyim oğlum isterse alırım seni" dedi ve gitti.
Tabi arkasında mos mor bir adet ela bıraktıgını bilmiyordu.Aksama doğru babam eve geldi ama yüzü hala solgundu acaba nesi vardı.
" babacım doktora göründünmü neyin varmış hala kötü görünüyorsun.
" doktora gitmedim."dedi ama sanki heran bayılacakmıs gibi yüzü bembeyazdı .
" baba babaaa" okadar cok bagırdımki boğazım cok acımıştı
Babam yerde hareketsiz yatıyordu hemen ambulansı arayıp haber verdim." baba neolur ac gözlerini babaaa babaa" ambulans geldi babamı aldı göturdu arkasından hastaneye gittik.
" babam nerde neolur söyleyin babam nerde durumu nasıl"
" sakin olun hanımefendi suanda müşade odasında doktorlarımız ilgileniyor birazdan haber verirler." dedi kolaydı beklemek babam o benim nasıl bekleyim nasıl bi haber vermiyorlar.
Tam o sırada doktor cıktı acıklamaya basladı.
" babanızın durumu suanda iyi ufak bir mide kanaması gecirdi suan kontrol altına aldık ama daha dikkatli olması gerekiyor ayrıca artık alkol almayı bırakmalı ve sigarayıda " dedi.Evet benim babam alkol kullanıyor ama kimseye zararı oladan kendi halinde birisi neden boyle olduki bir an önce su hastaneden cıkalım.1hafta sonra
Hastaneden cıkalı cok oldu babam artık daha iyi babamın o hali gözlerimin onunden hiç gitmiyo.
"Ben markete gidiyorum bişey isteyen varmı"
" yok kızım hemen git gel oyalanma."
" tamam babacım hemen gelirim biley istemediğine eminmisin." eminin anlamında başını salladı hemen evden cıkıp marketin yolunu tututum markete varsıgımda hemen elime sepeti alıp alışverişe başladım birkac parca bişey aldıktan sonra pişmaniye almak için tam uzanmıştımki sadece bir tane kalan pakete birsi daha uzandı almak için ama ben onu kimseye kaptırmam.
" hey ne yapıyorsun onu ben alacam bırak o benim .
" hadi ya nerden senin oluyormuş hem ilk önce ben dokundum.
"Off bana bak oğlum cek opis ellerini o benim dedim anlamıyomusun kafan almıyormu.
" doğru konus lan! sen benimle nasıl konusuyorsun , sen kendini ne sanıyorsun.
" ne var be altı üstü pişmaniye bunun için kavga ediyoruz inannıyorum peki tamam istemiyorum artık senin olsun". Dedim ve arkamı dönüp parayı ödeyip marketten cıktım bşr taraftanda söyleniyordum.
" öküz , gerizekalı, manyak herif, off hepmi beni bulurlar ya hepmi en cok sevdiğim şeydir pişmaniye ama o salağın yüzünden alamdım ayy cok canım istiyo ama yaa".
Tam apartmana gitecegim sırada arkadaki ses ile arkamı döndüm veee
" baksa bi"
" manyakmısın be se benimi takip ediyorsun."
" yuh be kızım sende ya neyse al bu senin ben yemesemde olur bende cok severim ama" dedi bende sinir falan kalmadı ne yani banamı almış kendiside cok seviyormuş.
" ımm...şeyy teşekkur ederim ama alamam o kadar lafın üzerine bunu kabul edemem. Dedim ama bana zorla verip gitti bana ınu düşünerek afiyetle yemek kaldı...