5

7 0 0
                                    

Sabah ışığıyla uyandım yuzumu yıkayıp kahvaltı için salona geçtim masada herkes sesizce kahvaltı yapıyordu " herkese günaydın" dedim ama babam hiç duymamış gibi kahvaltısına devam ediyordu" babacım dün olanlar için özür dilerim ama yıllardır sevdiğim biri var ve sen hasta oldugun için sana söyleyemedim hastalığın ilerleyip kötü olmamdan korktum ama şimdi söylemem gerekiyor " dedim ve derin bir nefes aldım babam böyle bişeyi asla kabul etmez ama ben şansımı denedim.

" kim bu cocuk kimlerden tanıyormuyuz"

" hayır baba tanımıyorsunuz ama istersen sizi tanıştırabilirim"

" tamam yarın aksam cagır gelsin tanışalım bakalım kim miş bu cocuk"

" tamam söylerim " dedim şalkınca kahvaltım bitince odama gittim masayı annemle kardesim toplıyorlar hemen telefon ettim denize.
" Alo güzelim nasılsın"
" iyim canım cok iyiym babama söyledim bizi seninle tanışmak istedi inanamadım gercekten babam boyle şeyleri pek sevmez"
" tamam gelirim merak etme sen nasıl sevdiysen baban da sever korkma seni seviyorum" dedi " bende seni seviyorum" deyip telefonu kapattım
Hazırlanıp evden cıktım iş arıyorum ama bir türlü bulamıyorum okulumu babamın hastalı için bıraktım tamamlamadım haliyle işte bulamıyorum arkadaslarımın onerisiyle bir kac yere basvurdum ama bşr sonuc cıkmadı herşeyin hayırlısı deyip bekliyorum.

Bugun cok heyecanlıyın deniz gelecek ailemle tanısacak erkenden kalkıp hazırlık yaptım temizlik falan saat 8 gibi gelecek hem babamda işten gelmiş olur acaba nasıl karşılayacaklar.

Dizin üzstünde dar siyah etek üzerime yakası acık bir bluz yıydım makyajı yaptım saclarımı duz bir şekilde bıraktım hazırım mutfaga gecip herşey tammı diye baktım ve hazırız masayı hemen hazurlamaya basladık.
" anne sedayı cagırda sofrayı hazırlayalım "
" abla sanki bana geliyorlar kendi işini kendin yap " diye bagırdı bu aralar ondada bir sinir var aman benden uzak dursun saat 8 ' e geldi " anne baba bırazdan gelir hala hazır degilmisiniz"
" bu kadar teleş yapacak ne var dur bakalım ben sevecekmiyim daha cok sevinme sen " dedi babam ama baba yaa neden böyle dedinki şimdi neyse kapı calıyor işte geldi.kocaman gülümsememle karsıladım onu o kadar yakısıklı olmuş ki gözlerimi alamadım" ho- hoşgeldin canım gec içeri" kekeleyerek te olsa içeriye davet ettim oda bana" Güzelim suan cok sexy olmussun gözlerimi alamadım seni bugun istesemmi acaba babandan hem sen beni cıldırtacakmısın boyle giyinilirmi" dedi fısıltıyla tabi bu benim daha cok hoşuma gitti.
Onlar sohbet ederken ben mutfaga gittim sırada içerden gelen seslere bakmak için salona gectim" hayır kızımla aranızdaki ilişkiyi onaylamıyorum  bu işe son verim benim sana verecek kızım yok defol bu evden" ben şok olmus vazıyette onları izlerken babamın gözlerindeki ateş resmen yaktı beni neden bu kadar kızdıki ne oldu acaba
" baba deniz ne oluyor burda ne demek bu baba bişey soylesene nedemek işilkinizi onaylamıyorum"
" ne duyduysan o ela bu konusma burda bitmiştir ."galiba herşeyinde bu bitişle bir başlangıcı olacak babamın bitirdiği aşkımı ben devam ettireceğim ne olusa olsun denizden vazgecmeyeceğim

Gurursuz AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin