6.bölüm

7 0 0
                                    

Ailem denizi istemedi ben onu istıyorum o benim suyum , havam, topragım, nefesim , ben onsuz olamam ne gururum umrumda olur ne yaşamım biraz zaman gecsin belki babam ikna olur ama o benim babam ne isterse o okur hala haber yok hastaneden.

1hafta sonra

Artık yoruldum olmuyor ben yıllardır babam için bekledim sevdiğimi ama artık dayanamıyorum hemen telefonumu alıp denizi aradım
" alo canım nasılsın seni cok özledim"

" iyiym güzelim bende seni cok özledim baban hala vazgecmedimi"

" hayır hala olmaz bu iş diyor neyapacagız ben seni zok özlüyorum artık kavusalım olmazmı"

" ela guzelim bak şimdi biz kacsak evlensek baban ozaman birsey demez ne dersin kıyamaz sana"

" bilmiyorum ya birşey olursa benim yüzümden kendimi asla affetmem biraz düşünmem gerekiyor doktoruylada konusalım ondan sonra haber verim."

" tamam güzelim haber bekliyorum öpüyorum seni"

" bende canım görüşürüz" diyerek kapattım telefonu evet babam bir kaç gündür hastanede yatıyor yoğun bakımda durumu hakkında doktorlar hiç birşey söylemiyorlar.

" merhaba hocam ben orhan beyin kızıyım babamın hakkında bilgi almak istiyorum durumu nasıl iyiye gidiyor degilmi"

" hanımefendi babanız artık hastaneden cıkışını yapacagız bugun artık yapacak birşey kalmadı" dedi ve demekki babam artık iyi düzeldimi yani o zaman artık denize kavusacagım.

" aloo aşkım babam artık iyiyiymiş sen nerdesin şimdi ben hemen hazırlanıp geliyorum en kısa zamanda evlenelim tammı"

" tamam ela gozlum ben evdeyim senş bekliyorum  şeyy...elaa eminmşsşn bitanem bak sonra pişman olma ben asla pişman olmam bunu bil tamammı canım."evet artık bu bir dönüm noktası kendi hayatımı kuracagım babam belki gecde olsa affeder beni annemde.

1 yıl sonra
Veee evet sevdiğim adama kactım  bulunduğum şehirden cok uzaklara gittik ve şimdi dönüyoruz babam bana kırımıştır ama o bana kıyamazki affeder hemen olmasda affeder ucaktan indikten sonra taksiyle yeni evimize geldik biz yurt dışındayken döşenmişti eve girdiğimizde turkuaz ve beyaz uyumu cok guzeldi her yerde tamda istediğim gibi ama geldiğimizden beri babamlar aklımdan hiç cıkmıyor denize söyleyimde görmeye gidelim.

" kocacığım acaba babamlara bir gitsekmi cok özledim"

" tamam karıcım birazdan cıkarız" dedi ailemi cok özledim bu yaptığım yanlıştı ama ..

Babamlara doğru yola cıktık mahalleye yaklaştığımızda içimdeki kötü bir his oluştu bemi afftmeyecekler ya eve almazlarsa ya kovarlarsa babam iyimi sağlığına kavuştumu cok merak ediyorum derken eve geldik koşar adımlarla binanın içine girip kapıyı caldım caldım ama hiç tanımadığım bir bayan açtı kapıyı.

" buyrun kime bakmıştınız"

" ben orhan beyin kızıyım da siz kimsiniz"

" burda orhan diye birisi yok kızım "dedi kadın nasıl yoktu yoksa babama bişeymi oldu belkide taşınmışlardır.

" şey benim ailem burda otutuyordu 1 yıl önce ben onları görmek için geldim" dedim kadın bir an afalladı ne diyeceğini bilemedi.

" kızım biz buraya tasınalı nerdeyse 1yıl olacak daha önceki kiracılar taşınmış ama nerdeler bilmiyorum" dedi hemen karsı komsumuz ceren ablaya sormalıyım kapıyı caldım ve ceren abla actı kapıyı" ela senmisin nerdeydin bugune kadar bunu neden yaptın yazık değilmi onlara" dedi ne oluyor anlamıyorum.
" ne oldu ceren abla babamlar nerde nereye gittiler kime yazık oldu söylesene yoksa.."

" ela güzelim babanı kaybettik sen gittikten 1 ay sonra baban yaptığına dayanamıyıp vefat etti annenlerde bu şehirden tasındı"ben hala şoku üstümden atamadın nedemek öldü benim babam öldü öylemi.

" kaybettik kaybettik ba- bamı kay- kaybettik ya yani ööldümü babam benim yüzümden hepsi benim yü-"gözlerim kararıyor sanki düşüyorum hiç birsey duymuyorum sanki sagır oldu kulaklarım mühürlendi sanki dudaklarım ve gerisi yalan olmuş bir karanlık.

" elaaa elaaa kendine gel ela ac gözlerini elaa güzelim uyan ambulansı arayın lutfen karıma bişey olmasın elaa"

Gözlerimi actığımda hastane odasında kolumda serum la yatıyordum bir an hatırladım ceren abla ne dedi bana baban öldü öldü hemde benim yüzümden ben giitim diye kactım diye ben nasıl bir evladım bunu yaptım babama anneme kardeşlerim benim yüzümden babasız kaldı ben bu yükü nasıl taşırım bu sorumluluğu alamam.

" deniz benım yuzumden oldu ben kactım diye oldu deniz sen haklıydın yapmamalıydım babamın ölümüne yol actım katilim ben onu ben öldürdüm" diyerek etrafa bagırıyordum bir taraftanda deniz beni sakinleştirmeya calışıyor hemşireleri cagırdı sakinleştirici verdiler derin bir uykuya daldım...

Gurursuz AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin