3.

8 0 0
                                    

Babam artık işe gitmeye başladı artık iyiyiz ama bu sırada maddi durumlarımızda düzensizlik var ama üstesinden geliriz babam belli etmemeye calışsada ben onun herhalinden anlarım yine bir dersi var .

" annecim ben arkadaşlarla dısarı cıkıyorum cok gec kalmam"

" tamam "dedi.annemin haberi olunca evden cıkıp kızlarla buluşup bi kafeye gittik.

" kızlar size bişey soylemem lazım"

" ne oldu ela kötü bişeymi oldu"

" hayır naz kotu degilde ben gecen gun markette birsiyle karsılaştım görür görmez etkilendim ."

" oha kızım sen aşıkmı oldun yoksa kim bu şanslı biz tanıyormuyuz" sözünü bitirmeden acılan kapı sesi ve karşımda bir adet öküz göründü.

" kızlaarr kapıdan gelene bakın eridim yaaa " o sırada cay yuzunden öksürten ölüyordum burdada karsıma cıktı benimi takip ediyor yoksa.

" benimi takip ediyo bu ya allahın ökğzü" elaa yoksa bu o marketteki cocukmu hafi canım inanmam" vallahi bende inanamadım nasıl heryerde karşıma cıkıyodu anlamıyorum.Aklımdanda hiç cıkmamıştı gördüğüm andan itaberen her gece rüyama geliyordu o boncuk gözleriyle bana bakıyo ve şimdi karşımda .

Kızlardan ayrılıp eve gittim ama evdeki sessizlik pek hayra alamet değildi kapı bir turlu acıkmıyor içerden hiç ses gelmiyordu .Baba bama bişeymi oldu acaba hemen çantamdan telefonumu alıp annemi aradım.

" alo ela kızımm"

" annem nerdesiniz babama birşeymi oldu anne soylesene seda' da yok alpte"

" baban fenalaştı hastanedeyiz ......hastanrsinde cabuk gel kardeşlerinde burda.deyip telefenu kapattı hemen geri dönüp bir taksiye binip hastanenin yolunu tuttum hastaneye geldiğimde hemen babamın adını sorup yerini öğrendim yoğun bakımdaymış annemi gördüm yıkılmış perişan kardeşlerim ağlıyor allahım sabır ver bana nasıl dayanırım ben.

" anne babam nasıl ne oldu doktorlar birşey demiyormu ben art art sorarken doktorda yanımıza gelip bilgi verdi.

" Orhan bey hastanemize geldiğinde durumu kritikti ama suan kontrol altına aldık hastalığından dolayı bundan sonra cok dikkatli olmalısınız ayrıca burda biraz fazlaca kalması iyi olacak gecmiş olsun" dedi ne yani benim babam hastami peki ama hastalığı ne neden soylemedi babam biliyormuydu yoksa ondanmı bukadar üzgündü.

" ela  canım iyimisin habri alır almaz geldik bu kuzenim eray buda arkadası deniz " desi benim boncuk gözlümü tanıtarak ne yani odamı gelmiş .
" ela bukadar uzulme bir caresi vardır yıpratma kendini"
dedi naz ama nasıl yapamam o benim herşeyim .
" gecmiş olsun ela ben deniz hoş bir tanışma olmadı ama inşallah başka bir gun baska yerde tekrar karşılaşırız " dedi ben ona gitme sana ihtiyacım var demek istedim ama sadece" teşekkür ederim " diyebildim.

Doktorlar babamın karaciğer kanseri oldugunu söylediklerinde nefes alamadım gözlerimden yaşlar sormadan akmaya basladı olamam brn babamın kızıyım yapamam o olmadan yapamam annem kardeslerim ne yapar bir yolu olmalı ama ben bulacagım babamı kurtaracagım...

Gurursuz AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin