Finalni udarac

16 1 2
                                    

- Ehe, a sad ides na blok listu- govorim sama sebi dok na fejsu blokiram Roberta Kralja. Da, to je onaj tip sto me je uporno prestizao u mojoj igri. Ne znam da li se preziva kralj ili je iz fore stavio da se tako zove. U svakom slucaju cu da ga blokiram. Ne bih podnijela da on ima uvid u moj profil. Ne nakon sto sam se izblamirala za sve medalje. Stvar je u tome sto jednostavno nisam mogla da se kontrolisem. Kao da me je sam djavo tjerao da to uradim. Pretpostavljam da se pitate sta sam uradila, ali mene je blam da cak i pisem o tom. Ma dobro, napisacu.
Dakle, nakon sto mi je isparila voda za posudje, vodila sam unutrasnji razgovor sama sa sobom. I nerazumni dio mene je prevladao. A to znaci da sam tom Robertu poslala poruku sadrzaja:
- Ne misli da si uspioo u zivotu ako si se popeo na prvo mjesto u "piano tiles 2"
Nakon toga je uslijedila zustra prepiska:

On: O cemu ti to.
Ja: Stalno se penjes na prvo mjesto kad god vidis da sam ja drugom.
On: Na drugom mjestu je moj prijatelj, kao sto su i na ostalih deset moji prijatelji.
...
On: Ti nisi moj prijatelj
Ma bravo ja. Nisam ni razmisljala o tome da nam prijatelji nisu isti na fejsu. Ostalo mi je vrlo malo dostojanstva kojeg mogu sacuvat.

Ja: Hvala Bogu
....
Ja: Vjerovatno koristis i neki program jer prakticno je nemoguce  da si za toliko hiljada ispred drugih.
Onda mi je sinulo. Opet bravo ja. Kako mogu da znam ispred koliko on pobjedjuje svoje prijatelje. To mi je i potvrdio.
On: Ocito si preglupa i trosis moje vrijeme.
On: Zbogom
Onda je krenulo
Ja: Vau, i sam ga kao nekako provodis
-seen
Ja: Mama ti je preglupa
-seen
Pa, uvidila sam da je najbolje da ga blokiram nakon sto sam se toliko osramotila. I to sam i uradila. Stvarno, nekada se zapitam da li sam dobra sa mozgom. Pa umrla bih od blama da tog momka negdje vidim.
......
Cujem zvono na vratima dok jedem cokoladu sa karamelom i gledam Kardashionove. Nije da sam fan, samo me razonode. 
Moj brat  se vratio sa treninga. Kako tipicno, odmah je pitao sta ima da se jede, pa sam mu uvalila pastetu po obicaju.
- Opet pasteta?- Pobunio se
- Ukoliko imas nesto bolje, izvoli pa jedi- Nekada sam stvarno bezobrazna. Mislim on skoro svaki dan jede pastete i suvu hranu. Najprije jer sam ja lijena da kuvam bilo sta, a onda kad mama ima slobodan dan ona zeli da ga provede odmarajuci se, ne kuvajuci za nas.
Vjerovatno je shvatio da se ne vrijedi raspravljati sa mnom pa je samo rekao O.K. i poceo jesti.
I bilo mi ga je zao.
   - Cuj Aleksej, mozda bi mogli narucit pice i kasnije gledati neki horor- Prevazisla sam sebe. - Kako ti se to cini?
   -Pica? Horor? Vauu najbolja siiii- Bio je ocito izbezumljen mojim naletom dobrote.
- Okej, ja cu sada narucit picu, a dok ne stigne bicu u svojoj sobi, vazii?-)
  -Naravno- Nasmijesio se.

Vjerovatno ce trebati vjecnost dok pica ne stigne. Skupila sam sav svoj novac da dobijem uvid u budzet. Jadno, dok platim picu i dam napojnicu dostavljacu ostace mi novca za pakovanje zvaka. Ali skoro ce kraj mjeseca i roditelji ce dobit plate, nadam se da ce se s njihovim platama popraviti i moje finansijsko stanje. Nadam se.
Mama radi za neku crkavicu a tata u drugom gradu vozi kamione sa drvima, takodje za neku mizerno malu platu. I ima dodatne troskove s obzirom da stanuje tamo a ovdje dolazi tri puta mjesecno. Stigla mi je poruka i zacudila sam se kad sam vidila da je od Katy, jedne od najpopularnijih cura u razredu. Ali onda sam procitala sadrzaj.
       Katy: Heeej, mozes li mi donijeti lektiru u ponedjeljak, nema ih vise u biblioteci? :)

Kako tipicno, meni se osobe javljaju samo kad im nesto treba. Sta sam ocekivala? Da ce me pozvat na svoju rodjendansku zabavu? Kako sam samo naivna.... Bacila sam telefon na krevet. Ne bijesno, jer taj mobitel sam cuvala kao oci u glavi, odlucivsi da je jos necu udostojit odgovora. Umkesto toga sici cu dole i sacekati picu. Jedinu dobru stvar u mome zivotu.

Sve Je Pocelo Sa Pianom Tiles.Where stories live. Discover now