Minut tisine

21 1 4
                                    

Ustala sam oko podne i upalila telefon. Internet brzine puza me je iritirao pa sam na kraju i odustala od toga da gledam omiljenu seriju, ionako ce na televizoru kasnije biti. Dok sam zasipala  kafu sinulo mi je: Katy ce me posjetiti danas.
Dvoumila sam se da li da sredim avoju sobu u cast njenog dolaska, ali sam odustala. Zasto bih se trudila oko nje? ( ali prava istina je da sam ja previse lijena da nesto uradim).
Odnijela sam solju sa toplim napitkom u dnevni boravak i udobno se zavalila u fotelju, u turski sijed. Opet sam se prihvatila telefona, ali ovog puta sam otisla na instagram.
Trudim se da izbjegavam drustvene mreze. Cine me depresivnom. Ne zelim da gledam tudje zivote jer svi su, cini mi se,savrseni i bolji od mojih. Stvarno, ta njihova kajgana za dorucak je taaakoo dobra, i njihovi vikendi su tako uzbudljivi sa svim tim litrama alkohola. Ali ja sam samo ljubomorna.
Udubila sam se u stalkanje osoba iz skole i fascinirala se koliko je velika razlika izmedju njih uzivo i njih na instagramu. Kako je se ona bubuljicava niska djevojka transformisala u tako slatku djevojcicu savrsene koze i krupnih ociju? I ona cura sto ide sa mnom u busu ima prilicno velike i cvrste grudi, mada mi se nekidan dok smo se gurali u svoj toj guzvi ucinilo da ona ima samo velik stomak. Kako god, to samo ljubomora iz mene izbija.
Nakon pomnog proucavanja tudjih, i mnogo zanimljivijih zivota od mog, pocela sam da skidam neke nove igrice koje cu poslije igrat.
Brat i mama su otisli na rodjendan jednom njegovom prijatelju, pa je ovo bila idealna prilika da se izlezavam i ne radim apsolutno nista.
Dva sata kasnije me je trglo zvono na vratima. I pretpostavite ko je tamo stajao? Da, Katy. I to maksimalno sredjena. Ucnila je da se zastidim svoje siroke trenerke i  gnijezda na glavi. Tako sam se samo blesavo smjeskala i rekla "cao", a onda je nastupio momenat tisine dok se ona sama nije pozvala unutra.
Ponudila sam ju kavom, sokom ili bilo cime sto bi pila, ali ona je rekla da bi da predjemo na stvar prvo, a kasnije cemo se druzit.
Kasnije ces ti pobjeć-Govorile su moje misli.
Ostavila sam je u dnevnom boravku dom sam ja otisla u sobu po lektiru. Zatekla sam ju kako razgleda detalje po njemu. Njena kuca je vjerovatno veca i ljepsa.
-Onda, evo lektira- prekinula sam ju
- Oh bas ti hvala. Ponijela sam svesku.- ljubazno je odgovorila.
Stvarno, te pauze u razgovorima pune tisine su vrlo neprijatne.
Ona je sjela ispred stola i pocela nesto biljezit u svesku, a ja sam se pravila da odgovaram na nepostojece poruke, koristeci priliku da ju odmjerim ispod oka.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 20, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Sve Je Pocelo Sa Pianom Tiles.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora