Seviyorum

393 22 0
                                    

Onu seviyorum çünkü ben karanlıkta yolumu kaybetmiş, nereye gideceğini bilmeyen biriyken ışığıyla aydınlattı yolumu. Bana hayatı sundu elleriyle, aşkı armağan etti, geçmişe dair tüm acı izleri sildi..
Ve Korkmadan açıyorum yüreğimin kapılarını çünkü biliyorum ki hoyrat davranmayacak kanatmayacak yüreğimi..

Seviyorum çünkü hergün onunla başlıyorum onunla bitiriyorum.. onunla hergün hayatı yeniden keşfediyorum, Bana her gün keşefedilecek bir şey sunuyor mutlaka.

Onu seviyorum çünkü beni dünyanın en mutlu insanı yapıyo, mutululuğa yeniden ad versem onun ismiyle anarım.

Seviyorum çünkü en güzel zamanlarımın sahibi o, onunla geçirdiğim kısacık anlar bile unutulmaz oluyo. Bitmesin istiyorum. Ya yoksa? İşte o zaman geçmez oluyo dakikalar zorlaşıyor zamana katlanmak.

Seviyorum çünkü yıllardır sakladığım aşk sözcüklerini ortaya çıkardı kıymet bilmez yüreklerden sakındığım o sözcükleri şimdi korkmadan gururla söyliyebiliyorum, biliyorum ki birtek o hakediyor onları..

Onu seviyorum çünkü sorgulamıyor yargılamıyo beni. Olduğum gibi kabul ediyo hatalarımla zaaflarımla. Değiştirmek yerine anlamaya çalışıyo beni...

Seviyorum çünkü ihanet yok aşkımızda, yalanlarla örülmüş sahte duygular yok, birbirimizi kandırmadan en gerçek duygularla yaşıyoruz aşkı, zaten aşk dediğin böyle yaşanmalı..

Onu seviyorum çünkü beklentisiz sevmenin ne olduğunu biliyor 'Önce sen beni sev, ben seni daha sonra severim ' demiyo açıyo yüreğini cesurca. Cesaretiyle beni kendine hayran bırakıyo..

Seviyorum, çünkü kıskanıyor beni. Öyle tadında, öyle kararında kıskanıyor ki bu çok hoşuma gidiyor. Ne aşırıya kaçarak sıkıyor ne de hiç sıkmayarak umursamaz görünüyo..

Onu seviyorum çünkü onunla sonsuza dek birlikte yaşayacakmışım gibi hissediyorum. Onunda beni sevmekten asla vazgeçmeyeceğini biliyorum. Her zaman, ama her zaman 'iyi ki hayatımda' diyebiliyorum, o iyikiye binlerce anlam yükleyerek.

Huzur Kokan Adam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin