Kapitulli [_19_]

155 14 3
                                    


  Eglandi nuk po mundohi te nxirte asnje fjale nga goja . .!! E ema e Gentes e shikonte me nje veshtrim qe mendohej . .!!
-Zonj . . Un me genten kemi 1 muaj qe njihemi eshte nje vajze e mbrekullueshme ,e cila e beri jeten time te ndryshoi rrenjesisht . .!!Genta m e ka then qe iu ka treguar qe ne ted y po njihemi . . !!!Dhe tani du ti degjosh keto fjale dhe nga mua . . !! Zonj dua ta dini se edhe un kam nje moter dhe se e di se cfare do te thot per nje vajze gjith kjo situate . . !! Un kujdesem per motren time edhe tani qe eshte e martuar ,por iu betohem se per asnje arsye nuk do ta beja vajzen tuaj te vuante . . !! –Ato fjale ajo po I degjonte me vemendje te madhe . . duke ngadalsuar hapin ajo foli . . !!

-Egland apo jo ??

-Po zonje ashtu quhem . .!!

-Egland shiko ,un Genten e kam jeten time eshte motive ppse un jam gjalle tani . .!!Drita e syve te mi . .dmth komplet jeta ime eshte ajo. . !! Eshte vajza ime e vetme . .dhe per asgje ne bote nuk dua qe ajo te vuaj . . !! Un I pranoi vendimet tuaja . . !!Ju jeni te rinj keni jeten tuaj . .!!!vetem nje gje dua nga ty . . !! Te kesh respect per te sic ke per motren tended he ne qofte se e bent e vuaj . . ta them sinqerisht do kesh pun me mua . .!!

-Faleminderit zonj . . !! per te gjitha dhe ta siguroi sic eshte ajo jeta jote . . po shendroet edhe ne timen avash avash !! –Dhe papritur u gjenden para pallatit te saj . . !!U pershendeten te dy . . duke u larguar ne drejtime te ndryshme . . !!

  Kur e ema hyn ne shtepi e gjen genten duke bere pune nga kuzhina . . !!
-Zemer hajde pak ketu ??
-Po ma erdha . . !!
Genta u ul si e lodhur qe ishte . . e ndersa e ema I foli qete . .!!
-E gjen dot me ke po vija ne shtepi . . !!??-Genta mendoi diret Rinen . .
-Me ke ma ??
-Me kusheririn e Jetes ,shokun tend !!-I buzeqeshi e ema . .!!
-Moss –Pershperiti Genta dhe uli koken . .!!
-Je shume e poshter e di –I tha e ema – pse mua nuk mi ke treguar te gjitha supozohet qe un jam mbeshtetja jote me e madhe !!-Fjalet e te emes e preken . .!!
-Ma !!-Iu hodh ne qafe – ti je mbeshtetja ime me e madhe ,dhe do mbetesh dhe nuk e di cfare do beja pa ty . .!!te lutem me kupto nuk ti kam then te gjitha se kasha frike se mos ndryshoje opinjon per mua . .!!
-Zemra e mamit ca thua keshtu . . ti je engjelli im , sit e mendoj un keq per ty . . po e mendon cfare po thua . . un do jem gjithmone me ty . . gjithashtu e miratoi vendimin tuaj . . vetem nuk dua qe tit e vuash . .!!
-Ma un jam menduar shum mire per vendimin qe kam mare dhe them se kam bere zgjedhjen e duhur . . !!
-Ashtu qofte zemer . . !! –te dyja u perqafuan ,Genta nuk I mbajti dot lotet dhe iu derdhen te gjitha mbi supin e te emes . . !! Mbas mbaroi punet Genta u drejtua nga dhoma e saj , ku nuk nguroi ti telefononte Eglandit. . !!
-Zemer . .-u degjua nga ana tjeter e telefonit ai me nje ze te perkedhelur ..!
-Ca ke ber ti sot eee shejtan . . –I foli ajo ne menyre qesharake .. !!
-Un asgje zemer tani jam ne shtepi pse . .?-beri sikur nuk po dinette gje ai . . !
-Mos genje eee ??
-Po per koken tende zemer nuk po tallem . . vetem se . . kam takuar dhe 'Vjerren' sot . . –foli ai si me te qeshur . .!!
-Dhe e thua kaq lehte , po cfare te tha . . ??
-Me rahu me zhdepi me ka nxire te terin . .!! – qeshen te dy . . !!
-Tallu ti tallu . . !!
-Jo zemer se bej shaka . . I tregova per ne te dy . . dhe miratoi gjithcka
-Ehh zemer sit e ka shpreblej kete qe bere ee ?
-Emmm me duket se e di se si . . Si thua e kalojme bashk gjithe diten neser . . !!
-Ne rregull zemer . . pastaj duhet et behemi gati dhe per festat . .
-Poo normale zemer . . !!!
-Si thua jeta ime flem .. . !!
-Po engjell naten jeta ime . .!! shikohemi ns . . Te dua pa fund enderro me mua eee . . !!
-Patjeter zemer sit e te haroj un ty naten gjum te embel te dua shum . .!!

  E nesermja erdhi . .Genta zgjohet me nje mesazh . . !!
-"Sot ben mir te vish tek vendi ku takoheshim gjithmone ,ose per ndryshe do I kesh punet keq me mua . . !!Ne oren 10 fiks . . !! "
Ishte miri u tremb shum nga ai mesazh ,e rrenjgjethi te teren . . pikerisht sot ajo I kishte then Eglandit se do ta kalonin diten bashk . .!! Duke u dridhur formoi numrin e Jones. .!!Jona ishte ne gjum , por per fat e degjoi telefonin . .!!

Listen to your heart (shqip)Where stories live. Discover now