Kapitulli-[_1o_]

185 19 3
                                    


  Kaluan 2 dite ne ate spital te temershem . . !!Mjeket po benin te pamunuren te nxirnin Elonen nga ajo gjendje kome .Ndersa Bona ishte bere si e cmendur kishte 3dite pa pare Elonen. . .!!Mjeket nuk e lejonin sepse ishte per per shendetin e asnjeres . . !!Pas shum perpjekjesh te Eglandit dhe Sandrit . . Genta dhe Jeta munden qe ta takonin Elonen . . !! Jeta se mbante dot veten . . Elona ishte katandisur si mos me keq ,Ishte e fashuar dhe e rrethuar nga shum aparate . . !!
J:O zot si je ber keshtu . . ??Zemer te lutem permendu te pakten beje per mamin tend te semur . . me keputet shpirti kur e shikoi ashtu . . Nuk te eshte larguar per asnje moment nga ketu . . !!
G:Jet mos bej keshtu . . !!
J: Si mos bej keshtu Gent po e qajme per se gjalli e kupton . . !!
G: E kuptoi si jo . . Por te lutem mos bej keshtu ne kemi vite qe e njohim Elonen ajo eshte e fort ,ka kaluar shum cdo penges . . do ta kaloi edhe kete me beso . . !!
G:Shpresojm qe po Gent . . !!-Pasi dolen nga dhoma . .Sandri po I priste tek dera . . !
G: Jet me duhet te shkoj ne shtepi te ndrohem . . dhe do vij prap ketu ne rregull..?!!
J:Ok zemer shko je e lodhur e di . . !!-per nje moment kthen koken dhe shikon Eglandin te shtrire ne dy stola dhe kishte mbyllur syte –Egland??- U degjua Jeta
G:oo Egland ketu qenka ky un po e kerkoja . . ?? –Jeta i afrohet tek koka . .
J:Egland zgjohu . . ?
S:nuk ka faj kemi 3 dite pa gjum jemi te lodhur si ne dhe ai . . !!
G:Egland –I pershperiti tek veshi Genta . . !!
E: Ca ka ? Ca ndodhi ? Dreqin me kish zen gjumi . . me Falni . . Jam ca si I lodhur . .
G: Ti po kerkon falje hauhhauh se fjete gjum . . Nuk ka problem Egland. . !!
J:Egland ,genta po shkon ne shtepi pse nuk e shoqeron ti deri atje . . dhe me pas sho ne shtepin tende te flesh ca pastaj kur te vinin ,hajdeni te dy . . Si thonni?
E: Un pranoj opsjon I mir . . !!
G: Edhe un pranoj . . !!
S: Pra te dy pranoni . . epo un sju shpall bur e grua . . !!-Tha sandri dhe te 4 qeshen . . !!   


Listen to your heart (shqip)Where stories live. Discover now