Kapitulli [_17_]

155 11 1
                                    


  Pasi Genta ia tregoi te gjitha te emes u ndje shume e cliruar . . !!Mami ishte mbeshtetja e saj me e madhe ne jete . .!! Me mamin ajo ndante cdo gje ne te mire e ne te keqe . . !!Por kete her rrethanat ishin ndryshe ajo po I tregonte ndjenjat e saj ndaj n je djali . .!!Tashme genta ishte 19-vjec dinte te arsyetonte shume mir edhe pse ajo tashme ishte nje zonjushe e ritur . .!!
E Ema kishte akoma frike per te ,friken e lendimit vogelushja e saj ishte shume e mire per te vuajtur . . !!E ema iu afrua e kapi nga duart dhe e pa ne sy ??
-Zemra e mamit , mami nuk do te thote gje , ti je e ritur tani di se cfare ben . . !! vetem se normale kam frik per ty vogelushja ime . .!!
-Ma mos ki frike un e di se cfare bej . . !! fale teje un jam kjo qe jam .. nje gente e forte por mbi te gjitha e respektueshme . .!!Maa te dua shumm jashtezakonisht shummm Faleminderit qe je me mua !!
-Nuk ka gje vogelushja ime un do jem gjithmone me ty . . !! keto mos harro !! Dhe te dyja u perqafuan dhe perfunduan ne lote . . !!


" Ndiq Zemren Tende "...Kapitulli-[_32_]


Ajo dite iu iku ne shtepi !!Genten e kishte mare malli per dhomen e saj . .!! Me nostalgji filloi te shikonte pereth kishte rreth 3 muaj qe jetonte ne shtepine e tezes !!Shikonte faqen e murit te mbushur me fotografi !!Qeshte me vete shumica e fotove ishin nga femirija . . Ishin foto qesharake . . shikonte veten se sin je femije ishte bere nje zonjushe e ver8 !!
U shtri ne krevatin e saj ishte ashtu sic e kishte len ajo !!As mami as babi nuk I kishte hyre apo trazuar ndonjegje . .!! U ul mbi krevat dhe filloi te tundej !! I kujtohej se si kur kishte qen e vogel e ema I thoshte te mos tundej mbi krevat se prishej . .!! qeshte me te madhe mendoi me vete "Sa mistrece kam qen "
Hodhi syt nga dollapi mbi kapakun e tij kishte shkruajtur shum poezi dhe kenge . . !! mbante mend se si e ema I bertiste mbas atyre xhesteve . . !! Ngjiste syt mbi dollap aty ndodheshin mijra arushe dhe kukulla . . Babi I saj I blinte shumm arusha dhe kukulla . . pothuajse cdo muaj kur ishte e vogel . .!!Ushtri mbi krevat dhe mbuloi koken me jastek dhe po mendonte !! "Ka ngelur edhe 2 vjet qe un te realizoi endrren time dhe 2 vjet studime qe te behej ajo qe te gjithe doninnje farmaciste kishte qene endrra e sak qysh femije . . !! Te gjithe e shikonin te tille nje fitimtare ,te behej dikush ne jete dhe qe prinderit te ishin krenare per te . . !!ashtu sic ajo ishte per ta !! Dhe ashtu shtrire ne mendime per te ardhmen por mbi te gjitha ,ne mendime per Eglandin !!Por pa e ditur se Jeta e saj qe nga ajo dite do ndryshonte "Rrenjesisht" dhe problem per te do hapeshin gjithmone e me shum !!

  E hena sapo kishte hyre . . . Genten e priste nje dite e stergjate . . edhe pse ora shenonte vetem 08:13 min !!
E ema I hyn ne dhome . . !!
-Zemra e mamit nuk je sot ne shkolle ti . . ?
-Po ma jam po 2 oret e para I kam pushim dhe mesimi me fillon ne 10 . .!! Po ti nuk je ne pune ??- e pyeti genta me nje shikim habites . .!!
-Po shpirt jam si jo . . por ne dreke se pronari do ikte ne Tirane se I kishte vdekur I jati dhe na tha qe mbas dreke te shkojme ne pune . . !!-Mamaja e gentes punonte robaqepse kishte rreth 7 vjet qe bente te njejten pun perdit . . !!
-Aha epo mir pra – Tha genta me nje clodhje . . !! Sa shtrin koken djen nje dridhje u tremb per momentin , por e kuptoi qe ishte telefoni . . !!
E kapi me nxitim . . ishte nje mesazh . .!! Sa pa foton se nga kush vinte buzeqeshi . . ishte Eglandi . .!Dhe ne foton e emrit te tij ishte fotoja qe Jeta iu kishte ber ne mal !! Nxitoi dhe hapi mesazhin . . !!
-"Bukuroshe mirmengjesi zemer . . si me fjeti zonjusha ime . .Besoi se nuk je zgjuar ende epo shpresoi qe kur te zgjohesh , te zgjohesh me kete mesazh ose nqs se je zgjuar shpresoj qe te kesh fjetur mir dhe duke menduar per mua ashtu sic kam ber un per ty . . !! Zemer sot takohemi nga dreka kur te mar pushimin e drekes shpirt te puth shum shum te kam shpirt Gent . . !! Te dua . .!!"-
Syt I qeshinin gjithashtu e gjith fytyra . . !! me pas vendosi ti pergjigjej . . !!
-"Un mir fjeta zemer ti ?? Poo nrm qe jam zgjuar , me duhet te behem gati per ne shkolle . . !!Ne rregul takohemi ne dreke shpirt . . te puth edhe una . . Eglandi im "_
Mbasi mbaroi sms u cua me pertese nxori rrobat dhe filloi te vishej . .!! Ishte e veshur shume thjeshte xhinkse mbas trupit . . Nje bluze te bardhe qe lexonte _I LOVE MY FAMILY_, nje xheke te zeze shallin e saj te preferuar roz . . !! Nje pal cizme te gjata roze pak me tak dhe canten e dores te mbushur me libra . .!!Kaloi nga kuzhina per te takuar tee men . .!!Kur sa do dilte u pa ne pasqyre ,nuk kishte vene fare tualet . . !! u pa edhe nje here dhe tha "Euu jam mire keshtu . . " terhoqi deren mbas vetes dhe u nis per ne shkolle. . !!

  Pasi kishte kaluar disa blloqe pallatesh . . !! Genta shtangu ne vend . . po shikonte njeriun qe nuk ti shfaqej per asgje ne bote ne jeten e saj per asgje arsye . .!!Ishte e kaluar e saj . . Ishte MIri !!Ky emer e tmeronte . . I ngjallte neveri !!Papritur zemra I nadaloi ne vend kishte kohe qe nuk e shikonte !!mori fryme thelle , vuri kufjet ne vesh dhe filloi te ecte sikur nuk kishte pare asgje !! Miri qendronte ulur mbi motor anen tjeter te rruges !! Ajo e pa me bisht te syrit dhe vuri re qe po drejtohej nga ajo !! Zemra I rihte fort !! Nxitoi hapat qe te kalonte kryqezimin , po si per dreq u ndes sinjali I kuq I semaforit !! E ndjeu se Miri I qendronte mbrapa krahut te djathte !!Mori fryme thelle dhe beri sikur se pa . . !!
-Genta !!-I thiri ai !!Ajo kishte kufjet ne vesh sju pergjigj . Ai I hoqi kufjen dhe I thiri ne emer . .!!
-Gent pse ben sikur nuk degjon ?? Ajo ia hoqi doren nga kufja dhe si foli . .!!
Ai I doli perpara fytyres !!
-Ej mos me bej mua keshtu ?- Se ste kam vrare njeri . .!!
-Joo asnje njeri sme ke vrare . . Ka mundesi te hapesh me duhet te kaloj !!-U mundua ta shmangte ajo . .!! edhe pse dridhej e tera nga ai njeri qe I nxiu jeten . .!! Ai e kapi nga krahu dhe I foli me ton te larte .. .!!
-Shikom ne sy . . keta sy do behen mankthi yt me I keq , me I tmershem . . !! Ne rregull mos me bej shenjtoren mua se nuk te shkon . .!!-Genta ishte mbushur plot inat merzi neveri . . ajo sa nuk shpertheu ne lot po e mbajti veten nuk e bente per asgje ne bote ate gje para tij . . sepse do queh e dobet . . mblodhi veten dhe I tha . . !!
Mua mos me prek ok . . sta ka njeri friken . . !!Cfare deshe more . . ka mundesi te me lesh te qet , rehat . . !!-Ashtu sic ishte hoqi krahun dhe kaloi kryqezimin . . me koken plot mendime . . duke e len ate aty pa asnje fjale . .!! 

  Mberiti ne shkolle . . !!
Ishte ulur ne bankene e fundit per te menduar qarte , nuk kishte mendjen fare per mesim . .!! Papritur nga syt e saj rodhen lot . . !! Mesuesja e pa ,nuk I foli priti sa ra zilja dhe tha :
-Te gjith mirupafshim shifemi neser . . !!Ndersa ti Genta qendro pak . . !!-ajo u habit per cfare ta donte Diana valle
-Genta un nuk te pash mire sot ke qevogelushe ? Te pashe duke qare me bere shum merak , mos ke problem me te shpis me thuaj ti e di tek un mund te kesh besim . .!! ?
-Joo nuk ka asgje zysh . . !! – tha Genta duke ulur koken . .!!
-Genta mos ma ul koken , ti nuk je aspak mire un te njoh . .!!Shikom ne sy edhe me thuaj qe nuk ke asgje ??
-Zyshnuk ka gje per tu shqetesuar thjesht kasha shume deshir te qaja nga disa brenga !! TI shume faleminderit Zysh te jam mirnjohese shumm . .!Qe je me mua !!Por nuk me ndihmon dot !!
-Zemer te lutem nuk ke pse falenderon ti me k len pershtypje te mira ketu e 6 vjet me pare . . !!Dhe je e vecante per mua xhan I zyshes . . !!Edhe nqs se mundem te te ndihmoi me ndonjegje mos nguro te me telefonosh apo te me tregosh . . ne rregull ??
-Ne rregull zysh shumm faleminderit serisht . . !!
Ja dhe pushimi I qe kishte aq shum qe e priste erdhi . .!! Ishte ulur ne nje stol te shkolles dhe po priste Eglandin . .!! Papritur I del nje trendafil I kuq para fytyres . .!! S'kishte sit e ishte ndryshe ishte ai , personi qe po prsite me padurim ta kishte pran dhe ti thoshte se gjithcka do shkonte mire . . !! "Eglandi"
-Zemer do vish te shkojme ne bregdet edhe qetesohemi pak . . !!
-Ok zemer !!-foli ajo me koken posht .Te dy hyn ne makine nisen rrugen drejt bregdetit . .!!
-Shpirt me duket mua apo ti ke qare . . ?Pse I ke syt e skuqur . .!!?
-Jo zemer un jam mire tha Genta nen buze . . !! me te mberitur ne bregtet . .Eglandi la makinen disa metra larg dhe vazhduan duke ecur dor per dore . . !! 

Listen to your heart (shqip)Where stories live. Discover now