Kapitulli-[_8_]

197 20 0
                                    


Ishte Elona . . . E kapi me sjpejtesi . . !!
G:Zemer si je ti ??-papritur nje ze I huaj u degjua nga ana tjeter e telefonit . .
-Me falni nuk jam Elona . . Jam nje infermjere .nga spitali ,me falni po ju jeni personi I par qe me dilni ne listen e ketij telefoni . . !!-Genta me zorr merete fryme . . . e kuproi se dicka kish ndodhur . . ??
G:Te lutem shpjegohu . . S'po te kuptoj ??
-Pak para minutash ne spital mberiten 2 te rinj . . nje vajz dhe nje djal kishin pesuar aksident me motor . . Nuk e di se cfare I kini ju . . Por ne arten e saj te indetitetit. . lexon "Elona Presa "
G:Mosss Elona . . -dhe disa lot I rodhen nga syt . . !!-Ok po te lutem tek kush spital jeni . . .-ne rregul aty do vijm !!Po me thuaj a eshte mir ajo ??
-Nuk mundem tju jap asnje pergjigje konkrete zonjush . . Vetem di te them qe ka mar plage shumm te renda . . !!
G:Ne rregull po nisemi per aty . . .!!Jeta duhet te shkojme ne spital nuk di fare se cfare ka ndodhur . . .di vetem qe Elona eshte perplasur me Torin me motor . . Dhe di qe jan rend te dy . . !!
S: Po cbejme akoma ketu nisemi!!-Tha Sandri .Gjith rruges jeta dhe genta qanin . .
Kur mberiten ne spital ju thon se Elona ishte ne gjendje te rende . . ndersa Tori jasht rezikut per jeten . . !!Jeta lajmeroi prindit e Elones . . !! Pas pak pak minutash erdhmen te dy . . . ! Mami I Saj nuk qendronte dot ulur donte patjeter te merte vesh se cfare behej me 'Vogelushen' e saj . . Vajzen e saj te veteme . . !!Kaluan 4 ore ne ate spital te temershem . . !!Jeta ,Genta dhe mami I Elones qendronion bashk e . . ndersa Sandri Eglasndi dhe babi I Elosen prisnin per ndonje doktor qe te dilte nga Elona . . !!Kaloi ca dhe nje infermjere kaloi aty . . Eglandi vrapoi me vrap qe ta kapte . .
E:Zonjush me fal dua tju pyes per Znj.Elona Presa cfare eshte duke ndodhur ??
-Pas pak do dali nga opersacioni . . per gjera te tjera mund te flisni me doktorin zoteri . .!!
-Operacionin . . -pershperiti babi I Elones qe ndodhej mbarap Eglandit . . !! I habitur njekohesisht dhe I frikesuar u ul ne stolin me te afert dhe vendosi duart ne koke . . !!Pasi e kuptoi se gjerat nuk shkonin as mire . .

Listen to your heart (shqip)Where stories live. Discover now