פרק 8

675 61 0
                                    


היי בנות הייתי מציעה לכן לקרוא את הפרק עם השיר say love של jojo


ישבנו שם לא היה צריך מילים ידענו לדבר במבטים מדהים לראות שבקושי שאנו מכירים אנחנו יודעים אחד את השני כאילו אנחנו ביחד מזה שנים אני ישבתי שם באפלה מוחלטת אור הירח מסנוור אותי קלות הכל עם אור עמום אני מרגיש שיש בננו חומה שרק הזמן יכול לשבור אבל אני רוצה לשבור אותה לפניו אני לא רוצה לחיות שוב ושוב את אותו רגע זה הורג אותי .עצם זה שאני רוצה אותו בנואשות כל כך אני רוצה הרבה יותר מהאפלה שלו אני רוצה הרבה אני יכול לחכות השאלה האמתית היא כמה זמן אני יחכה כי אני מרגיש אתו  שלם אני מרגיש שהוא משלים משהו שהיה חסר לי וחשתי בחסרונו האוויר תקוע לי בגרון כי אני לא מסוגל להודות שני רוצה עוד אבל שהוא שם את הידיים שלו על פני אני מרגיש את הצמרמורת מזדחלת לה בתוך כל הגוף שלי אבל זה צמרמורת שאני אוהב לחוות אני רוצה הרבה יותר ממנה לואי עזב את המקום כבר משיר אותי לעצמי מלא שאלות ולא מקבל אפילו תשובה אחת אני אהבתי להתאהב בו אבל זה היה קשה מאוד אם רציתי שזה יצליח הייתי צריך הרבה נחישות אני רוצה את זה לא בטוח שיש לי את זה כשאני אתו השמים הם גבול ולא בטוח שגם השמים הם הגבול בשביל שנינו .

זה היה יום חדש רענן יותר הגעתי במכונית שלי לבית ספר לא שוכח את השיחה שאני אמור לעשות עם נייל כואב לי שהוא לא יכל לספר לי אבל אני לא כועס כי לאחרונה אני מרוכז מדי בעצמי אני שומר את עני בהגה מנסה לא לתת למוח להוביל אותי לאבדון נפשי ופיזי הגעתי לחניון בית הספר רואה את נייל "הייי מה איתך?" שאלתי את נייל הוא היה ניראה קצת לחוץ "הארי אני מצטער שלא אמרתי לך לא הייתי בטוח בזה עד שפגשתי את ליאם" הוא אמר לי אני ראיתי משהו אחר בעניים של נייל כאילו הוא שלא עם עצמו עכשיו ואהבתי לראות את זה המשכנו לדבר וביקשתי ממנו שייסמך עלי בהכל כי לשם כך נועדו חברים יום הלימודים הסתיים נשארתי בבית ספר לעשות שיעורים ומשם הלכתי ישירות לעבודה זה היה יום רגיל קצת יותר עמוס אבל יום נורמלי כשנסתיימה משמרתי ברכתי את כולם לשלום יצאתי מהמאפיה הולך לכיוון האוטו שהיה בין העצים ליד המאפיה הגעתי לשם רואה את לואי נשען על הדלת של האוטו "אתה חייב להיות צוחק עלי"...

בנות שבוע הבא אני לא יפרסם פרק כי אני אהיה בלונדון אבל אני מבטיחה לפצות בפרק ספיישל שאני יעשה ואני אשמח אפילו יותר אם תשאירו תגובות ואני באצת רוצה לדעת מה אתן חושבות

LOVE נועה


BACK TO THE MOON-larry stylinsonWhere stories live. Discover now