פרק 10

597 58 0
                                    

נקודת מבט הארי:
״לאאאאא תעצור״ אלו היו המילים האחרונות שאמרתי.
נקודת מבט נייל:
ראיתי את האוטו של הארי פוגע כל-כך חזק באחד מן העצים זינקתי מהאוטו שלי מגיע לכיוון האוטו של הארי. הארי היה מדמם כולו מדם והראש שלו על ההגה לידו היה לואי שלא נפצע כל-כך חוץ מסריטה הוא מלמל משהו לא הבנתי מה הוא יצא מהאוטו נשכב על הכביש התקשרתי מיד לאמבולנס שיבואו לקחת את הארי הייתי חסר אונים לא יודע מה לעשות ליאם מהר רץ לכיווני התחלתי לבכות ליאם אחז אותי ולא שחרר הוא היה שם שהייתי צריך אותו הגיע האמבולנס הם לקחו את הארי בניידת טיפול נמרץ עליתי איתם אחרי שהם שמו ללואי תחבושת בראש ביקשתי מליאם שיקח אותו איתו. הגענו לבית חולים כבר רואה שם את ג׳מה ואן בוכות לא יודעות מה לעשות עם עצמם . אחרי כמה שעות שחיכינו שם הרופא יצא ואמר: ״לא קרה לו משהו רציני הוא רק איבד הרבה דם הוא מקבל מנות דם כרגע הוא בהקרה מלאה אני מאמין שתוך כמה ימים נוכל לשחרר אותו זה יכל להסתיים הרבה יותר גרוע אתם ממש ברי מזל שרק בחוסר דם נגמר הנזק.״
הוא סיים את הדיבור שלו אן התחילה לבכות אבל באותו זמן לנשום לרווחה ואני באמת מודה שאם זה זה היה נגמר יותר גרוע הייתי מתאבד כי בלי הארי אני כלום הארי תמיד היה שם בשבילי גם כשהיו לי את הסיפורים הכי משעממים בעולם לספר לו הוא היה יושב ובאמת מתענין למרות שזה היה ממש משעמם הוא לפחות היה מעמיד פני מתענין הוא לא שפט אותי על כלום הוא קיבל אותי עם זרועות פתוחות שתמיד הייתי צריך אותו הוא לא עשה לי סרט על זה שלא סיפרתי לו שהייתי גיי למרות שהוא היה הראשון שצריך היה לדעת הארי תמיד היה שם בשבילי מה שהוא נתן לי והעניק לי אף אחד אי פעם לא יוכל לתת אני מאחל לכל אדם חבר עם לב ענק כמו של הארי כי הארי זה פשוט הארי...
אחרי שיצאתי מהמחשבות שלי ראיתי שאן וג׳מה נרדמו על הכסאות והחלטתי לנסות את זה גם.
קמתי בבוקר עם גב תפוס רואה את אן עומדת  לידי עם קפה וכריך מעבירה לי את זה ואומרת לי בהתרגשות כמו ילד קטן שקבל שוקולד ״אתה יכול ללכת לראות אותו״.
רצתי במהירות לחדר שלו אנשים חשבו כנראה שהשתגעתי אבל אפילו את התגובות שלהם לא הספקתי לראות מגיע לחדר רואה את הארי כולו מחויך שהוא רואה אותי מתנשם ומבין שרצתי חיבקתי אותו חיבוק דוב עד שהוא רמז לי שכואב לו לא רציתי לבוא אליו בידיים ריקות אז אמרתי לו שהבאתי לו את הכריך שאן קנתה לי, ״על מי אתה עובד זה הכריך שאמא שלי קנתה לך אמרתי לה לקנות לך אחרי שהיא אמרה לי שישנת פה כל הלילה״. הארי לא השתנה אותו הארי שהתגעגעתי אליו התחלתי לצחוק במבוכה ״ מצטער לא היה לי זמן לקנות לך כלום אני מבטיח לקנות לך משהו״ אמרתי לו והוא נתן לי את המבט הזה של: כדאי-לך-למה-אם-לא-אתה-תדע-מי-אני בצחוק הייתי אתו שם עד שהוא נרדם קראתי לאן שתהיה אתו  כי רציתי ללכת לבית להתקלח ולהתרענן ולא היה לי נעים מזה שהשארתי את ליאם לבד עם אמא שלי למרות שהיא חושבת שהוא חבר שלי רגיל היא לא יודעת עדין שאני גיי...
נקודת מבט הארי:
קמתי מתוך שינה רואה את אמא לידי אח״כ היא הודיעה לי שהיא וג׳מה הולכות לבית להחליף בגדים ולחזור ואם יש משהו להתקשר אליה מיד הודעתי לה שאני לגמרי בסדר.
אחרי כמה זמן שהתחלתי להשתעמם והתוכניות המשעממות בטלויזיה לא הועילו לי החלטתי לנסות לחזור לישון עוצם את העניים ואז הרגשתי יד קרה על היד שלי לא מפסיקה להעביר חשמל וזרם אני פותח את הענים באטיות ורואה את לואי...

BACK TO THE MOON-larry stylinsonWhere stories live. Discover now