הייתי ממליצה ממש לקרוא את הפרק עם השיר tell your heart to beat again
--------------------------------------------
נקודת מבט הארי:
לואי הגיע מחזיק לי את היד והרגשתי רעד. רעד כל-כך יפה שברגע הזה באמת הבנתי כמה אני באמת אוהב אותו הוא הלך מהר לעבר הדלת מסתכל לשני הכיוונים החוצה לראות שאף אחד לא מגיע וסגר אותה בא לכיווני וכולי רועד לקח כסא התיישב זה נראה שהוא בכה... הוא התחיל לדבר ומתפרץ בבכי:״ אני מצטער הארי אני מצטער אני לא יודע מה קרה לי אני חייב לך מלא הסברים אבל לא לפני שאני אגיד לך מה אני מרגיש נמאס להתחמק ממי שאני אני אומר לך הכל אני אעשה אותך שלי מהרגע הראשון שראיתי אותך אתה היית כמו זכוכית מנופצת שהיתה זרוקה על הריצפה וחיקתה שמישהו יבוא לאסוף אותה ויחבר אותה לא ידעתי שזה היה אני לא דמיינתי שזה היה אני אבל באותו רגע שאני מציל אותך אתה מציל אותי כל פעימת לב שלך זה חמצן בשבילי כל דבר שקורה לך קורה לי אני לא האמנתי שאני אפול כל כך חזק בשביל מישהו אבל במקום לעשות את זה יותר קל רק הקשתי עליך ועל זה אני לא סולח לעצמי כי מגיע לך יותר טוב ממני אבל אני מדי אנוכי בשביל לתת לך ללכת ואם אני אתן לך אני לא אסלח לעצמי אבל אני יודע שכל מה שעשיתי שיך לעבר ואת הדלת הזאת אני רוצה לסגור אני רוצה לפתוח אחת חדשה איתך כי כל עוד אני איתך אני מוצל על ידי זה שאני מציל אותך אתה שונה ממני כל-כך אבל באותו רגע אתה כל-כך דומה לי אתה מתאים לי אתה משלים את הלב שלי בדיוק בחתכים הקשים שלו אני אוהב אותך ואני לא רוצה לאבד אותך כמעט עוד הפעם בשביל להבין את זה חזק יותר אני למדתי את הלקח שלי אני חשבתי שאתה עוד אחד אבל אתה משהו אחר אתה משלים כל דבר שלא שלם בי אתה עוזר לי להיות גרסה יותר משופרת של עצמי אני לא חושב שאי פעם אני אוכל לעשות לך אותו הדבר אתה מאיר את הממלכה החשוכה שלי אבל באור עמום באור שאני אוהב אתה יודע מי אני מה אני לפני שאני יודע אתה יכול להבין אותי דרך מבט אף אחד לא הבין אותי דרך מבט רק אתה יכול לעזור לי מהמפלצת שיצרתי לעצמי שהורסת רק אותי״.
הוא בכה כל-כך שלא יכלתי להשאר אדיש וחיבקתי אותו כל-כך חזק נושם אותו אני... אני אוהב אותו הוא משהו אחר מכל שאי פעם הכרתי אני רוצה להיות איתו מתחת הירח האפל שלו להביא לו טיפה מהאור שלי לבנות לו ממלכה חדשה בה אני נמצא ולא אתן לו ללכת ואשמור עליו הוא כל-כך קשוח נראה מבחוץ מבפנים הוא עדין פגוע מכל האכזבות ומה שעשו לו ואם אני זה שצריך לבנות אותו והוא צריך לבנות אותי שככה יהיה כי זה מאוחר מדי אני מאוד אוהב אותו בשביל לתת לו ללכת.
YOU ARE READING
BACK TO THE MOON-larry stylinson
Fanfictionללואי והארי היו דרכים מסתוריות להיפגש בדיוק כמו המסתורין ששוכן באפילה של הירח האם ברגע שזה יגיע הם ידעו להישאר חזקים או שמה ינפצו הכל והירח שכה האמינו בו יתנפץ עליהם??? הארי היה נער ממוצע שחי אבל הרגיש מת האם לואי הוא זה שיעזור לו למצוא את האור בירח...