פרק 5

723 58 0
                                    

קמתי בבוקר היום היה די יפה ושנזכרתי שיש לי מכונית חדשה הוא נהיה יותר יפה הבוקר היה שונה כי הפעם רציתי ללכת לבית ספר ואימא לא היתה צריכה להילחם איתי ללכת לבית ספר לקחתי את התיק יצאתי למכונית מנסה להתרגל למחשבה שנייל לא צריך כל בוקר לקחת אותי אני אוהב את זה.אני אוהב הכל מזה שאני לא תלוי במישהו שאני עצמאי העצמאות זה הביטחון שלי אני יכול להיות 'פריק שליטה' וכשני מאבד שליטה או כשמישהו גורם לי לאבד שליטה כמו לואי זה מוציא אותי מדעתי אבל בדרך משונה אני אוהב את זה אני אוהב שהוא לוקח את השליטה ומנתב אותה לצד הכי מסוכן ולא באמת אכפת לי כי אני אוהב את הצד הזה שלא אכפת לו מכלום  ומה שהוא רוצה הוא יקבל אותי הוא קיבל אני לא יודע מה גורם לי ליפול לעניים שלו להשתחוות לירח שבתוך העניים שלו אני אוהב את התחושה שהוא מביא לי הוא מנסה לקחת אותי לצד שאני שייך אליו 'האפילה' אנשים תמיד מסתכלים על האפילה בצורה שהיא מסוכנת הרסנית אני מסתכל על האפילה ומעריץ אותה אני אוהב את התחושה שהיא נותנת לי שהיא לא שופטת אותי כי כשאני מסתכל על השמש אני מעריץ את הירח אני רואה כל כך הרבה אור אבל אני רוצה לראות כל כך הרבה אופל ורק לואי עם הירח שבתוך העניים שלו יכול לקחת אותי לשם. הגעתי לבית ספר חונה את האוטו מקבל מבטים מכמה אנשים ששמו לב שיש לי אוטו חדש נייל מיד יצא מהבנין בית ספר והתחיל לבחון את האוטו הוא התרגש יותר ממני שזה היה מצחיק "סופסוף מישהו יפסיק לשגע אותי" הוא אמר בנימה צינית "אתה רומז ששיגעתי אותך ניילר" 

"תיקון אני לא רומז אני פאקינג אומר"

המשכנו ללכת במסדרון כולם מתרגשים יוצאים לחופשת חגים גם אני סופסוף קצת חופש נייל על הגלגלים והוא מר שלפי המסורת שלו הוא צריך להיות כל יום בהאנגאובר זה אומר שהוא יצא כל היום למסיבות אני מקווה בשבילו שהוא לא יצטרך לחגוג את החגים בכלא נכנסתי לשיעור יצאתי משיעור ובלי להרגיש הזמן עבר יצאתי מהבית ספר מגיע לבית וברגע שיוצאים מהבית ספר אתה מתחיל להתרגש מהחגים הגעתי לבית לא היה לי משהו לעשות היום ולא היתה לי משמרת היום העבודה אז הנחתי שזה אני נגד הטלוויזיה הכנתי שוקו חם עם מרשמלו ג'מה הצטרפה גם  נייל התקשר אלי להגיד לי שהוא רוצה שני יעזור לו לעשות קניות ושמחתי לעזור לו כי הוא לי הוא תמיד עזר יצאתי הוא בא לאסוף אותי ויצאנו לקניות באוטו שלו 

 אני מצטערת על שאני הפסקתי להרבה זמן אני עכשיו יחזור לרשום פרקים בקצב תקין 

נועה




BACK TO THE MOON-larry stylinsonWhere stories live. Discover now