7. Bölüm Biraz Şantaj

170 4 1
                                    

Bay Krupp, koltuğuna oturup uzun bir süre kıkırdadı. Sonunda, George kendinde konuşacak cesareti bulabildi. "O video kasetle ne yapacaksınız?" diye sordu. Bay Krupp gülerek, "Hiç sormayacaksınız sanmıştım." dedi. "Bu kasedi ne yapacağımı uzun uzun düşündüm. İlk önce, ailelerinize birer kopyasını göndermeyi düşündüm."

Çocuklar yutkunarak sandalyelerine iyice gömüldüler. Bay Krupp konuşmasına devam etti. "Sonra, okulun yönetim kuruluna bir kopyasını göndermeyi düşündüm. İkinizi de bu yüzden okuldan kovabilirim!" Çocuklar terlemeye başladılar ve sandalyelerine daha da gömüldüler. Bay Krupp, "Sonunda, bir karar verdim." diyerek sözünü tamamladı. "Sanırım futbol takımı, dünkü fiyaskodan kimin sorumlu olduğunu çok merak ediyordur. Kasedin bir kopyasını onlara göndereceğim!" George ve Harold,sandalyelerinden fırlayıp yere diz çöktüler. George, "Hayır!" diye bağırdı. "Bunu yapamazsınız. Bizi öldürürler!"

Harold, "Lütfen..." diye yalvardı. "Geri kalan ömrümüz boyunca, bizi her gün cezalandırırlar!" Bay Krupp, kahkahalarla gülüyordu. Çocuklar, "Lütfen, merhamet edin!" diye yalvardılar. "Ne isterseniz yaparız!" Bay Krupp büyük biz zevkle, "Ne istersem mi?" diye sordu. Masasından isteklerle dolu listeyi aldı ve çocuklara fırlattı. "Eğer, hayatınız boyunca birer ölü olarak yaşamak istemiyorsanız, bu kurallara harfi harfine uyacaksınız!"

George ve Harold, listeyi dikkatle incelediler. George, "Bu... buna şantaj derler!" dedi. Bay Krupp, "İstediğin gibi isimlendirebilirsin." diye karşılık verdi. "Ama bu listeyi harfi harfine yerine getirmezseniz, bu kaset Horwitz Eklemkafalıların malı olur!"

KURALLAR

1- Şaka ve yaramazlık yasak

2- Gülmek veya gülümsemek yasak

3-Kaptan Düşükdon maceraları yasak

4- Her gün arabam yıkanacak

5 Bahçemdeki zararlı otlar temizlenecek

KAPTAN DÜŞÜKDON'UN MACERALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin