Pijn !!

72 9 6
                                    

"Aauuww!!!" roep ik. Waarom doet hij dit. Waarom leef ik nog, ik heb toch alleen maar pijn. Deze gedachten blijft maar in mijn hoofd zitten telkens wanneer ik weer word geslagen zoals nu. Wat is er mis met Robert?! ( dat is de stiefvader van Eva,ze noemt hem altijd Rob of Robert omdat ze hem haat en hij geen goede (stief)vader voor haar is) "Hou je bek en werk mee, anders doe ik je nog meer pijn!" roept Robert. "Nee ik wil dit niet" zeg ik, maar het heeft geen zin. Hij gaat nog even door met me te neuken, slaat me hard in mijn gezicht en op mijn armen en gaat dan weg omdat ik niet mee werk. "Vanavond blijf je boven en eet je niks, heb je dat begrepen?" "Maar ik heb honger" "Dat maakt niks uit,dan moet je maar meewerken" zegt hij terwijl hij me een trap in mijn buik geeft, plus nog een in mijn rug. Ik weet dat ik nu beter niks kan doen omdat hij me anders nog meer slaat of schopt, en ga in bed liggen om proberen te slapen. Na een uur val ik dan eindelijk met honger in slaap.

Ik word wakker door mijn wekker die gaat, ik stap met pijn uit mijn bed uit en besluit me nog even lekker warm te gaan douche, daarna ga ik me aankleden, mijn tas in pakken en dan naar beneden om te eten en te drinken. Mmmmmm wat voelt het goed om weer wat te eten en te drinken. Als ik klaar ben ga ik snel mijn tanden poetsen en mijn make-up op doen om de blauwe plekken te verbergen, ik draag altijd een trui of een jackje over mijn shirts aan en lange broeken zodat je de blauwe plekken op de rest van mijn lichaam niet kan zien. Ik zie dat er naast mijn oog aan de kant van mijn oor ook een plek zit en besluit om mijn haar er over heen te laten hangen. Als ik klaar ben ga ik snel naar school toe voordat Robert wakker wordt.

Op school ga ik naar mijn kluisje en pak de boeken die ik dinsdag nodig heb en doe ze in mijn tas. Als ik weg loop zie ik een groepje brugklassers bang naar me kijken en iets tegen elkaar fluisteren. "Wat zei je daar?" vraag ik. "N...ni..niks stottert een jongetje, ik herken hem en zie dat het een van de mensen is die ik pest. "Ga aan de kant of ik doe je wat brugsmurf." zeg ik , en hij en zijn groepje gaan snel aan de kant. Ik zie dat een paar van de populaire jongens uit mijn klas naar me kijken, en ze komen naar me toe. "Hé Eva hoe istie" vraagt Dylen de populairste van hun. "Ach het gaat wel, je weet wel gewoon zoals altijd, met jou?" "Nu ik jou zie gaat het weer goed" "Praat eens normaal,ik wil echt niks van je en dat weet je Dylen." "Ja beauty I know,maar wil je misschien een keer wat gaan drinken ergens ofzo?" "Nee Dylen je weet hoe ik erover denk en dat verandert niet oké." De bel gaat en ik loop naar het wiskunde lokaal toe. Pffff wat is die Dylen irritant zeg. Wiskunde lijkt echt uren te duren, ppffff wat legt de leraar het saai en moeilijk uit zeg, ik heb geluk dat ik hier goed in ben, want anders zou ik echt alweer een onvoldoende halen op school. Als wiskunde eindelijk voorbij is ga ik naar Nederlands toe. Ook deze les lijkt uren te duren. Na een half uur vraagt onze lerares om stilte. "Oké ik wil dat jullie een verslag over een bekent iemand gaan maken." Neeeeee waarom ik haat verslagen maken. "Jullie moeten in tweetallen werken en Ik maak de groepjes." Neeeee, mijn leven is echt een hel. "Oké dit zijn de groepjes.......Dylen en Anouk........" En dan eindelijk zegt ze mijn naam. "Eva en Nick, en Eva doe je haar eens voor je gezicht vandaan, ik kan je ogen bijna niet meer zien." "Wat maar mevrouw ik wil echt niet met die nerd samen werken en nee ik haal mijn haar niet uit mijn gezicht vandaan" " Eva haal je haar weg en noem je klasgenoot geen nerd!!" " Nee ik haal mijn haar niet uit mijn gezicht en ik zeg wat ik zelf wil zeggen!" "HAAL JE HAAR UIT JE GEZICHT EN HOU JE MOND OF GA ER MAAR UIT!" schreeuwt mijn lerares en ze gaat me nu echt irriteren. "BEST DAN GA IK ER WEL UIT! " schreeuw ik terug.

De nieuwe kans (On Hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu