Nieuw hoofdstuk!

18 1 0
                                    

Tijdens het nablijven krijg ik echt allemaal bange blikken van de bruggers, ze kennen me allemaal wel via vrienden of uit persoonlijke pest ervaringen. "Ik durf te wedden dat ze een echt verwend kreng is die steenrijke ouders heeft" hoor ik fluisterend achter me. Ik draai me boos om en zeg "Bemoei je niet met andermans zaken, zeker niet als je die persoon niet kent!" Ik draai me weer om en negeer de reacties om me heen, gelukkig zegt de lerares er niks over en doet ze of ze niks gehoord heeft.

Nadat het uur eindelijk voorbei is loop ik samen met Nick naar mijn kluisje. Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat ik een gemiste oproep en voicemailbericht heb van een onbekend nummer. "Waar ben je bitch, denk je nu echt dat je je voor me kan verstoppen?! Ik sta op het schoolplein te wachten en als je niet komt bel ik de politie op om je als vermist op te geven en geloof me, je wilt me dan echt niet meer zien. Dus kies maar, je komt zo rustig met me mee, of je hebt een heel groot probleem als ik je terug heb en je moeder gaat dood." Geschrokken hang ik het voicemail nummer op en Nick die het gehoord heeft vraagt "Wat ga je nu doen?" " I...ik ga te....terug na...naar hem" stotter ik. "Wil je dat ik de politie bel" "Nee doe maar niet, je weet niet tot wat hij allemaal in staat is." "Zal ik anders meelopen?" "Nee, ik wil niet dat hij wat met je doet. Ik zie je morgen wel weer." Nog steeds in shock doe ik mijn spullen in mijn kluis en loop dan naar de uitgang.

Ik zie hem al staan, hij mij ook en hij komt met groote passen naar me toe. "Slim dat je mee gaat." zegt hij en hij trekt me mee naar de auto. Als we zitten geeft hij me een klap in mijn gezicht en zegt "Je komt hier nier ongestraft mee weg."

Als we thuis zijn loopt hij naar mijn kant van de auto en sleurt me mee naar binnen, als hij de deur open doet krijg ik gelijk een trap in mijn zij waardoor ik op de grond val. Hij doet de deur dicht en trekt me aan mijn haar rechtop, dan sleurt hij me mee naar boven en in zijn slaapkamer geeft hij me een strak hoerenpakje aan en zegt "Aantrekken, nu." Ik doe het zonder commentaar en dan zegt hij "Zo, ga maar even een striptease doen en verwen me daarna maar flink, dan zal ik je straf wat verlagen." Ik doe alles terwijl hij helemaal geil is geworden. Uiteindelijk pakt hij me, scheurt het pakje kapot en stopt zijn lul in me. Ik laat het allemaal toe zonder ook maar één geluidje te maken. Uiteindelijk komt hij klaar en gaat van me af. Dan zegt hij "Nu ga je jezelf bevredigen terwijl ik een filmpje ervan maak en je moet minimaal drie keer klaarkomen." Ik doe het, als ik na een tijd klaar ben zegt hij dat ik mijn eigen vocht moet opvegen met mijn vingers en op moet likken, ook dat doe ik. Dan stopt hij met filmen en zegt dat het weer een goed filmpje is voor op YouTube. Hij zet het erop en dan stopt hij zijn mobiel weg, hij schopt me nog een paar keer en geeft me klappen. Uiteindelijk pakt hij zelfs een heet strijkijzer en zet op mijn buik en mijn benen. Ik schreew het uit en dat levert me nog een paar klappen op, dan knijpt hij me hard in mijn arm terwijl hij me mee trekt. Ik kan mijn tranen niet meer tegenhouden en laat ze gaan, in mijn kamer gooit hij me letterlijk op mijn bed en daarna moet ik zo strak mogelijke kleren aantrekken. Het doet zo veel pijn, zeker door al die brandwonden, maar toch doe ik het, dan laat hij me de hele dag opgesloten in mijn kamer zitten zonder eten en na veel tijd val ik in slaap.

Ik word midden in de nacht wakker doordat ik zo vroeg in slaap viel. Ik sta op en ga naar mijn badkamer, daar kijk ik naar mezelf en zie hoe erg ik er nu uit zie. Ik pak mijn telefoon die hij vergeten is af te pakken en zie dat ik een paar berichten heb van Nick heb.

Nick: Hey, hoe gaat het daar? 12:34

Nick: Eva, wat doet hij met je? 17:28

Nick: Oké reageer als je dit leest, dan kom ik je redden. 21:56

Ik glimlach om de gedachte van Nick in een Superman pak en reageer.

Ik: Sorry, lees het nu pas, het gaat oké ( ik leef tenminste nog wel), hij heeft me wel gebrandmerkt, en veel geslagen en geschopt, gelukkig is die dombo mijn mobiel vergeten af te pakken. 02:38

Nick: Ik kom er nu aan! 02:41

Nick: Wacht, wat was je adres ook al weer? 😅 02:42

Ik: Gelukbrengstraat 33 😂, kamer aan de achterkant, ik zet mijn raam open en hang er een papiertje met mijn naam op. 02:42

Nick: Oké, die straatnaam kan trouwens echt niet kloppen. 02:43

Ik: I know but it's true. 02:43

Ik wacht 5 minuten, en dan hoor ik de bel gaan. Ik hoor Robert uit zijn kamer komen, iets mompelen en naar de deur toe lopen. Ik zie dat er een ladder tegen mijn raam wordt gezet, ik pak mijn mobiel en klim naar beneden en zie Nick, Jack en Patricia staan, Nick wil me een knuffel geven, maar ik stop hem. "Als je wilt dat ik ons verraad dan moet je dat vooral doen, anders is het niet zo slim." "Slim bezig broertje" zegt Jack grinnikend. We pakken de ladder en gaan snel weg voordat Robert iets merkt.

Eenmaal bij hun thuis aangekomen vertel ik alles, maar dan vraag ik hoe ze me weg hebben gekregen, want Robert luistert normaal niet zo lang naar mensen aan de deur, zeker niet als het laat/vroeg is. "Ik deed of ik van de kerk kwam om hem over God te vertellen. Hij wilde inderdaad niet luisteren, maar schold me de huid vol over dat ik een kut mens ben en dat we moeten oprotten met het geloof en dat het steeds gekker wordt. Ook zei hij dat ik een mongool ben dat ik midden in de nacht kom om het te doen." zegt Gijs lachend. "Wauw, beste reden ooit om aan de deur te komen midden in de nacht" zeg ik lachend net als de rest. Na een tijdje gaan we maar slapen want ja, we moeten morgen gewoon weer naar school en naar het werk. Na lang zoeken naar een fijne positie val ik eindelijk in slaap.

Hey, sorry dat het zó lang duurde voor een nieuw hoofdstuk, zoals jullie zien staat het boek op On Hold omdat ik heel lang geen Wattad heb kunnen gebruiken, ook had ik weinig zin om te schrijven, maar ik hoop dat het vanaf nu weer wat vaker wordt.

Xxx Chimène

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 24, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De nieuwe kans (On Hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu