Ik ga de conciërge om een uitstuur formulier te halen en loop gelijk naar het uitstuurlokaal wat me nu wel bekend is geworden. Ik vul het formulier in en ga onderuit gezakt zitten. Als ik eindelijk lekker zit komt Nick binnen, hij is er nog nooit uitgestuurd dus ik vraag "wat doe je hier nerd?" "Ik ben er uitgestuurd duh." "Ja dat snap ik maar waarom jij bent er nog nooit uitgestuurd?" "Ik zei dat ik niet met jou wilde samenwerken omdat ik dan alles moet doen." "Hou je bek jij weet dat helemaal niet en waarom praat je tegen me nerd, waarom negeer he me niet gewoon zoals iedereen altijd doet!" "Is er iets?" "Nee!" "Waarom praat je dan niet normaal tegen me zonder me nerd te noemen en pest je altijd anderen en ben je niet gewoon aardig tegen leraren?" "Laat me met rust, jij weet niet helemaal niet wat er is en je begrijpt het toch niet." "Oké nog 1 ding, over het verslag, jij gaat de helft maken anders maak ik het alleen en heb jij een onvoldoende." " Nee ik kan niet de helft maken." "Hoezo niet?" "Ik heb geen tijd" "dat is geen excuus" "Nou en! Ik heb gewoon geen tijd ja!" "Oké best dan wil ik nu je moeder bellen om te zeggen dat je niet mee wil werken met een verslag voor school." "Dat kan niet." "Hoezo niet?" "Dat is privé." "Als je niks zegt dan ga ik naar de lerares toe en vraag ik of ze jou nu al een onvoldoende wil geven." "Best, oké mijn moeder ligt in het ziekenhuis." "Wat, waarom, wat is er met haar?" "Ze ligt in coma." "Wat, maar hoe is dat gekomen?" "Door mijn stiefvader, ze hadden ruzie en hij sloeg haar in coma." "Wat, maar waarom slaat hij haar, als je dat wil vertellen tenminste." "Als mijn moeder of ik niet doen wat hij wilt, dan slaat en schopt hij ons." "Echt, dat is vreselijk, wat wil hij dan van jullie?" "Hij wil seks met ons, en waaneer hij het wilt moet het gebeuren, anders slaat of schopt hij ons." "Omdat mijn moeder voor haar werk bezig is met mode en dus weinig thuis is, ging hij 2 maanden geleden met een andere vrouw naar bed toe en dat had mijn moeder gezien omdat ze wat eerder thuis was als wat zou zijn gepland." "Tegenwoordig gaat hij naar hoeren huizen voor de seks als ik op school ben, als ik thuis kom dan wilt hij meestal meteen seks hebben, daarom heb ik geen tijd om mijn huiswerk te maken." "Wooww, dat is echt erg, mag ik de blauwe plekken eens zien?" "Ja, maar schrik niet." Ik haal mijn haar uit mijn gezicht en Nick slaat zijn handen voor zijn mond,"wanneer heeft hij dit gedaan?" vraagt hij. "Gisteravond" antwoord ik. Ik doe ook mijn leren Jack uit en vol verbazing kijkt Nick naar mijn bijna helemaal blauwe armen, hij raakt mijn arm zachtjes aan. Ik kreun van de pijn. "Ohh sorry, doet het veel pijn?" Ik knik ja. "Dit is ook de reden dat ik me slecht gedraag op school en mensen pest, als ik hier zou worden gepest, zou ik nergens meer nog een beetje normaal kunnen leven." "Wat is er eigenlijk met je echte vader?" vraagt Nick. "Hij is weg gegaan doordat hij werd bedrijgt door mijn stiefvader, mijn stiefvader zou hem anders gaan vermoorden zei hij." "Hé wil je anders misschien een tijdje bij mij slapen, zodat je geen last van hem hebt?" "Mag dat?" "Ja tuurlijk, niemand verdient het om zoveel te moeten lijden." "Echt, dankje, graag." "Oké na schooltijd gaan we samen naar mijn huis toe." "Oké" "Is je vader dan al thuis, want anders kan je na schooltijd nog wat spullen halen." "Wacht, ik bel hem even" Ik pak mijn telefoon en bel Robert op. "Eva !! Waarom bel je me, je weet dat ik bezig ben." "Ja Robert ik weet het, maar ik wilde zeggen dat je er nog een uur langer kan blijven want ik moet nablijven, dus nog veel plezier daar" "Oké, nou fijn dat het zegt, ik zie je dan tussen 5 en half 6." En hij hangt weer op. "Wauw, slimme tactiek." "ja hè." "Sorry trouwens dat ik je altijd nerd noem, maar ik hoop dat je nu snapt waarom ik dat doe ." "Ja tuurlijk snap ik dat." De conciërge komt binnen en zegt dat we naar de lerares toe mogen om af te spreken wanneer we moeten nakomen. Op de trappen bedank ik Nick en zeg hem dat ik het fijn vind dat hij me wil helpen. "Geen probleem joh, wat ik net al zei, niemand verdient het om zo te worden behandeld." Ik grinnik "Nou laten we eens kijken hoelang we moeten nablijven." zeg ik.
JE LEEST
De nieuwe kans (On Hold)
Teen FictionEva is 14 jaar en heeft een heel moeilijke thuissituatie. Haar moeder ligt in het ziekenhuis en haar stiefvader verkracht haar en als ze niet doet wat hij zegt dan slaat hij haar bond en blauw. Haar echte vader is bij hun weg gegaan doordat hij werd...