muziek

43 5 0
                                    


De jongens en ik helpen met opruimen en gaan dan naar een extra gedeelte van de woonkamer waar een piano, gitaar, drumstel en microfoon staan. "Zo laat maar eens horen hoe goed je kan spelen" zegt Jack. "Oké, ik speel eerst op de piano." Ik speel het nummer Nothing really matters van mr.Probz en neurie zachtjes mee.(zie 1e nummer bij tekst) Daarna speel ik het nummer Shadow van Austin Mahone op de gitaar en zing ik mee.(zie de cover) "Wauw, je kan best mooi zingen, en spelen kan je ook heel goed" zegt Nick. "Ja inderdaad" zegt Jack. "Thnx." " Hé, zullen we een nummer met zijn 3-en spelen?" vraagt Nick. "Ja leuk idee broer" "Ja inderdaad, maar welk nummer, en wie doet wat?" "Zullen we Miracle van Ilse de Lange spelen?" vraagt Nick. "Ja leuk, wie speelt op het drumstel?" "Dat doe ik wel" zegt Jack. "Oké, speel jij dan de piano Nick?" "Ja is goed, dan ga jij dus zingen?" "Ja" zeg ik en we beginnen met spelen. Het klinkt best goed, Nick kan de piano goed bespelen, mijn stem haalt alle noten en klinkt bij dit nummer best mooi en Jack is heel goed met het drumstel.

Na nog een paar nummers te hebben gespeeld besluiten we te stoppen. Ik heb ineens een goed idee voor het verslag van Nederlands. We laten een leuke film zien en maken een verslag over de regisseur daarvan, zodat we eens iets leuks te doen hebben in de les, en we doen ook wat we moeten doen, een verslag maken. Ik vertel het idee aan Nick en hij vind het ook een goed idee. We besluiten het te doen en dat we morgen 1 film uitzoeken en de informatie over de schrijver daarvan. Ik begin moe te worden en besluit om naar bed te gaan. "Ik ga slapen, truste" zeg ik. "Truste" zeggen Nick en Jack tegelijk. Ik loop naar mijn kamer, trek mijn pyjama aan, poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf, kam mijn haren uit en stap in bed. Na een paar minuten val ik al inslaap, en dit keer zonder angst of veel pijn.

Sorry dat ik zo lang niet heb geüpload, ik was een week bij mijn opa en oma geweest en had bijna geen tijd om te schrijven en ik had ook niet heel veel inspiratie de laatste tijd. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en gewoon blijven lezen. Xxx Chimène

De nieuwe kans (On Hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu