Hepsinin düşüncelerine giriyorduk, amaclarını da biraz biraz anlamaya başlamıştık (ya da öyle olmasını umuyoruz) ama bayağı da zaman kaybettik. Al okuduklarımızı ona anlatınca bize tuhaf ve tatlı gülümsemesiyle baktı .
"Sanırım yapıcağımız basit iki grup hallinde olduklarını söylediniz bir taraf vampir ilginç ki diğerleri de vampir."
Ah ! şuan alaycı ve bir o kadar kendinden emin konuşuyordu onun bu halleri onu daha çekici ve olgun gösteriyordu.
Rad lafa karıştı
"Ama biri insanlara saldırmak istiyor diğerleri ise korumak."
Radolf korkunç bir bakış attı kıyıdakilere siyah gözleriyle ve bu onu daha da korkutucu yapıyordu. Nedenini biliyordum savaşmalarının asıl nedeni vampirlerin bazıları(kalabalık taraf yaklaşık on kişiler) on iki insani öldürmüşler. Ve benim iyi çocuk kardeşlerim şu an gidip onları öldürmek istediğine eminim.
Al "tarafımızı biliyoruz beş kişiler anladığ..."lafını bitiremeden sustu ;çünkü
birden büyük bir sessizlik oldu ve hepimiz hızlıca kıyıya döndük. Eğer karıştırmıyorsam yardım ediceğimiz iki vampiri boyunlarından yakalamışlardı.Aslında oldukça iyi dövüşuyorlardı nasıl yaklalanmışlardı ki?
Rad "plan belli "dediyip Al 'a döndü ikisi de dönüşmeye başladılar.
Radolf ve Albert şuan dev kurtlardı ,ulukurtlar .Rad bana döndü ve gözlerimin içine baktı ne yapacağımı anlamıştım. Sanırım bunu nasıl yaptığını da anladım. Su ile zihnim arasında bağ kurdu ve planı anlattı -akıllıca- ve koşarak kıyıya çıktılar oradan ormana doğru koşmaya devam ettiler. Bayağı bir hızlıydılar vampirler onları fark etmeden ormana girdiler sanırım birkaç kurt çağırıcaklar.
Kıyıdakiler durmuşlardı.Yardım ediceğimiz vampirler şaşkındı ve diğer vampirler üçüne doğru tehtit savuruyordu;
"Buradan defolursanız ve yemeklerimize karışmazsanız çocuklarını salarım ama yok biz
gitmicez ,sana boyun eğicez Orland dersen de kabulum Elvis. Ahh ,sevgili eski dostum sana emir vermek benim için büyük bir onur "dedi.
İğrenç kahkalar atmaya başladılar eminim bu kahkaha için daha önce çalışmışlardı.Tekrar tükürükler saçarak bağırmaya başladı en önde olan
"Karar senin eski dostum, Elvis . Ne oldu hani size bir sey yapamazdım bak kızım ve oğlum diyordun bunlara değil mi? şimdi hayatları iki dudağımın arasında ELVİS?" Daha da bağırmaya başlamıştı ve tuttuğu vampirin boynunu daha fazla sıkmaya. Bu Rad ve Al nerde kaldılar onlar öldükten sonra gelmeyi mi düşünüyorlar!
««ELVİS»»
Orland hala bagırıyordu "İcin yanıyor mu bir baba gibi yanıyor mu? Sen kızımı aldın benden ben de kızını ve oğlunu alıca.."
O da ne ?Orland ve aptal adamlarının arkasına doğru birileri yaklaşıyordu ve kalabalıktılar.
Yaklaştılar yaklaştılar ama o kadar sessiz ve hızlıydılar ki Orland ve adamları fark etmiyordu. Sanırım bunlar kurtlardı.
Orland hala kalın sesi ile bağırıyordu bir de mide bulandırıcı kahkahalarını atıyorlardı.
Kurtlar yaklaştıkça su dalgalanıyordu ve kurtların artan sesleri dalga seslerine karışıyordu.
Tanrım bize acımıştı çocuklarımı ailemi korumuştu .Bana rağmen.
Kurtlarla Orland arası kapandı...
Oooff !!
Aman yarabbi! iğrenç bu kurtlar Orlandın ,adamlarının boynunu parçalamaya başlamıştı her yer kan içinde kaldı.
Adam ,Fae hala Orlandın adamlarını öldürmeye çalışıyorlar İnanmıyorum bu çocuklara...
"Adam ,Fae hadi gidin çabuk!"
Kurtlar onlara zarar vermeden diğerlerine saldırmışt. Ne yani bu kurtlar bize zarar vermek istimiyorlar mı ?
Umarım...
Bu, bu denize ne oluyordu dalgalar kocamanlar ve bize doğru geliyorl....
"Kaçın! kaç Susan ,Oswald buraya ormana çabuk çabuk!"
Susan ne oldu buna donup kalmıştı ...
"Susan! acele et çabuk ol buraya ormana gel çabu.."
Susana dev bir kurt carptı onu sürükleyerek ormana çekiyordu.
Tanrım bu kurt karımı nereye götürdu ki?
««RADOLF»»
Candra dalgayı biraz fazla mı abartmıştı. Adamlardan birini kaçırmıştık dalgadan kaçarken.Aslında Albert onu hallediyordu ama aptal bir vampir olduğu yerde kala kalmıştı onu olduğu yerden götürmek için adamı bırakıp onu kurtarmıştı. neyse dalga kıyıdakı cesetleri alırken Candra da kıyıya geldi.
"Yardım ettiklerimiz bir aileymiş .Eee Al nerede?
Vampirlerin biri nereye kaçtı Al onu parçalıyordu ölmedi mi ?"
Ben hala kurtdum. Cevap veremiyecegimi bildigi halde niye bu kadar cok konusuyor az önce dört vampirin boynunu parçalayan bendim o değil düşünceli olması gerekir biraz ya.
Ooovvf
Al ağzında bir vampir kadınla bize yaklaşıyordu ve kadın deli gibi çırpınıyordu .
Arkasından kadının ailesi de gözüktü tabi Candra nın dediği gibi ailesiyse.
Al ın ağzında kadını görünce buraya doğru koşmaya başladılar ve bayağı da hızlandılar .
Heyy !!!
Şimdi ne yapıyor bunlar Albert 'a mı saldırcaklar ?Fazla oluyorlar ama . Candra da koşmaya başladı hızlı koşuyordu. Madem oyun istiyorlar oynayalım onlar kaşınmıştı ne kadar yorgun olsam da onları öldürebilirim.
Hızlandım hızlandım Candra ile yan yanayı... geçt..
En öndekinin üzerine atladım boynunu koparmak için dişlerimi çıkardım ısırıcaktım ama Candra üzerinden beni cekti.
Peki şimdi de bu kız ne yapıyordu ?
Vampirin düşüncelerine girmiştim. Albert'ı öldürmek için koşuyordu bunu onun da bildiğine eminim bu gün olanlar ya ona fazla geldi ya da tam bir aptal. Çok merak ediyorum ne yapıcaktı benim sevgili ikizim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DÜNYAM
FantasyLeydi olmak ne kadar kötü olabilir? Ya da kurt olmak? Peki ya çok nadir görülen bir yeteneğe sahip olmak? Size bunların hepsi güzel gelebilir ama Candra için hepsi bir lanet gibi ... Neden mi? Candra genç ve güzel bir kız olana kadar Lord babasının...