Okulun ilk günüydü. İlk günler en güzelidir boş geçer. Bide geçen yıldan kankaların olursa ayrı bir güzel.
+Defne kalk hadi !!!
-Tmm anne.Üstüme siyah kısa kollu bir penye ve kot giymiştim. Aşağı indim ve kahvaltımı yaptım annemle arabaya bindik ve annem beni okula bıraktı.
Sınıfa girdiğim an zaten bittim.
Geçen yıl aşık olup kimseye söyleğemediğim kişi sınıftaydı aslında şerefsizin önünde gideniydi ama yapacak birşey yok aşk bu sonuçta. Sanırsın trip atıyorum çantayı fırlatırcasına koyup çıktım ve aşağı indim istiklal marşını söylüyorduk bi an gözümün önünden onun halleri geçti galiba hala âşıktım ona Allah kahretsin. Gidip söyleyesim geldi gidip yüzüne:+Yüzünü gördükçe gözünün içine baktıkça sana daha çok aşık oluyorum.
Diyesim geldi ve bi an kolumda bi sızı hissettim baktım ki Birce kankam ona baktığım an üstüme atladı nerdeyse yere düşüyoduk zor tuttum bizi.
Yukarı çıktık ve bi an şok oldum ve sinirden duvara yumruk atıp elimi parçaladım.Birce içeri girmemişti.
+Ne oldu?
-Gel anlatıcam.
+Tmm
-Bak şimdi içeri girdim bi baktım Barış bi kıza seni seviyorum dedi.
+Eee ne oldu ki?
-Birce ben Barışı seviyorum!!
+Neyyy???
-Öyle işte kimseye söyleyemedim.
+Defne benden neden gizliyon mal.
-Yaa neysee*Arkadaşlar bu bölümü beğenirseniz yeni bölümler gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ona Sevdiğini Söyle
ChickLitSöylemeye çalıştım olmadı ama asla vazgeçmedim ama başka şeylerden...