* Hemen kan getirin.Çok kan kaybetmiş.Acilen ameliyat odasına götürün.Giysilerimi alıp geliyorum.
* Bu çocuğa ne olmuş böyle. Sence bunu kim yada ne yapmıştır ?
* 4 tane derin çizik.2 tane ortadakiler atardamarın üstünden geçmiş.Diğerleri çok ciddi değil.
* Sanki tırnak izlerine benziyor.
* Yolu açın. Yolu açın. Acil hasta. Yolu açın.
Gözlerimi açtım.Çok yoğun bir ışık vardı.Hahh bir an öldüğümü düşünmüştüm.
* Uzan.Hareket etme ve gözlerini kapat.
* Sanki uyuşturucu işlemiyor gibi.Ameliyat sırasındaki 3.iğne bu.
-Hayır !! Durun !! İğne istemiyorum.
-İyiyim ben.
* İsmini hatırlıyor musun ? Bir yakının var mı ?
-Şuan, şuanlık hatırlamıyorum. Hayır !! Hayır !!
-Adım Aytaç.
Bana bir iğne daha yaptılar heralde.
Pencereden sızan ışık yardımıyla uyandım.Kollarımda iğneler,Göğsüme yapışmış plastikler.Beni çok rahatsız ediyordu.
Boynumda sargı vardı sanırım.Kesiklerin olduğu yerde.Hayattaydım.Hayattaydı.Bana neden bunu yaptı ki ?
Güzel bir odadaydım. Karşımda tüplü televizyon,sağ tarafta pencereler ve sol tarafımda yatağımın yanında ufak bir masa.
Masanın üzerinde bir sürahi ,bardak ve 2 tane kumanda vardı.Biri yatak için diğeride TV içindi.Sağ tarafımdaki beyaz kapıdan bir hemşire girdi.
Uzun beyaz üniforması vardı.
+Günaydın.
-Sizede.
Sesim biraz boğuk çıkıyordu.
+Boynunuz gün geçtikçe iyileşiyor.
-Gün geçtikçe mi ? Kaç gündür buradayım ?
+Bugünle 4 oluyor.Bugün hastaneden çıkabileceksiniz.Boynunuzdaki çizikler neredeyse kapandı.
4 gün mü ? Acaba neler oldu.Merve buradamıydı ?
-Bu göktaşına neler oldu ?
+ Ah evet seni ordaki enkazda bulmuşlardı.Göktaşı hala aynı yerinde.Adamlar düşünüyorlar nereye koyacaklarını.
-Enkazda yaralı bir kız buldunuz mu ? Yüzünün sağ tarafı.Yaralanmış bir kızı.
+Enkazdan bir tek sen kurtuldun.93 kişi öldü.27 yaralı kişilerdende hiç kimse kurtulamadı.Ve 6 kişi ise kayıp.
Dehşet.Ben en fazla 15 20 kişi görmüştüm enkazda.AVM inde de bir facia olmuş.
Hemşire serumumu çıkarırken kapıya 2 kere vuruldu.İçeri 2 tane mavi üniformalı polis girdi.
Ellerinde bir poşet vardı.Kanıt poşeti.Ve içindede...
-Hey o kolyeyi nerden buldunuz.
Fark etmemiştim.Üzerimde sadece bir çarşaf vardı.
*Bu kolyeyi tanıyorsun.Senin pantolonundan çıktı.Ve kayıp bir kızın DNA sı kolyenin üzerinde bulundu.
-Merve ! Merve kayıp mı ?
*Kızı tanıyorsun.
*Hemşire hanım hasta ne zaman taburcu olacak.
+Bir aksilik olmazsa bugün.