Andy

11 2 0
                                    

Nu știu când am adormit și unde am adormit. Dar sunt la mine în cameră.

Știam ceva de un televizor.

Cobor scările pentru a ajunge la bucătărie.

"Artistul Andy Scott, solistul trupei Balck Veil Birdes. În urmă cu 2 zile a leșinat pe șcenă în fața a 2 mii de fani, acum șocați de căderea lui Adny. Unii spun că acesta este sfârșitul trupei rock cu milioane de iubitori în toată lumea.
Speculație cu privire la debutul artistului sunt otrăvirea cu insecticide si otravă de șobolani.
Mă aflu la spitalul din centrul orașului de unde cântărețul a fost văzut împreună cu o femeie în vârstă, ea fiind mama lui.
Am luat legătura cu medicul de unde Andy s-a exernat. Domnul doctor a fost de acord să ne spună povestea pe scurt.
Detalii imediat. "

Alerg pe scări și aproape îmi rup gâtul când aud aceste vorbe. Tocmai ce ziceam ieri, niciodată nu e prea târziu pentru paparazzi.

- Fiule?

- Da mamă!

- Ai auzit, nu? De ce ipocriți trebuie să se bage in viața fiecărui om?

- Da, am auzit. Și asta e treaba lor. Crezi că eu nu aș fi vrut să nu se afle? Dar am leșinat pe șcenă. La ce mă puteam aștepta? Să fiu invizibil? Nu. Și încă le-au luat prea mult să afle asta. Mă așteptam încă din ziua acea să fiu pe primele pagini. Știi ceva mamă? Mai dai în colo, să scrie ce vor până la urmă. Mă doare fix la cur.

- Andy!!
- Oh iartă-mă! Nu mai am 5 ani, bine? Sunt băiat mare acum, bărbat în toată firea.

- Oi fi tu bărbat dar tot copilul meu rămâi. Și în plus se pare că ți-am dat prea multă libertate. Fumezi jointuri acum? Și de la fete necunoscute.
- Maamăăă!

- Nu te mai smiorcăi și hai la masă, ți-am făcut șuncă prajita cu ouă și niște ceai.

Mmm iami!

Savurez liniștit șunca și ouăle iar o idee strălucită îmi aprinde un beculeț.

- Camere.. Țip de odată.. Camerele de luat vederi, din culise. Oricine ar fi fost tipa aceea trebuie să fie filmată, nu?

- Da, ai dreptate. De ce nu m-am gândit eu oare? Mai bine sună-l pe impresarul ăla al tău și rezolvă problema Andy.

- Acum îl sun pe Teilor, numai să îmi găsesc mobilul.

Exact, camerele de luat vederi, oare de ce nu mi-am dat seama mai devreme? Trebuie sa fie filmată toată șcena.

Oare unde am pus naibii telefonul ăla?

În buzunare nu e, pe canapea nici atât, în camera mea nu era.. Unde...

- Aa.. Andy?
- Da?
- Ai fi mort dacă nu aș fi eu, telefonul tău era pe masă puiule.

- A, sunt bulversat mamă. Trebuie să aflu cine este.

Iau mobilul, apes pe bulina de pe ecran unde zace o poză minusculă cu Tailor la costum. E așa diferit aici. Ii ascunde toate tatuajele cămașa aceea albă. Dacă ar știi lumea că e un fumător înrăit de cuie și marijoana.

Hade răspunde, răspunde Teilor!

- Wow, tipul de care aveam nevoie să încep ziua. Spune amice, ce s-a întâmplat?
- Neața și ție labagiu ce ești! Te-am deranjat din treaba ta de păsărică?
- Nu! Dar dacă vrei poți să mă ajuți pentru a termina.

Ceea ce nu v-am spus este că impresarul meu e un mare labagiu, un gay. Am tot încercat de ai explica mereu. Vaginul unei femei e mai bun decat curul unui tip.

Dragoste Sau Pasiune?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum