Mă trezește mirosul de cafea proaspătă care urcă scările și îmi inundă nările.
Am și uitat de Juliet.
Totuși a trecut ceva timp de când nu am mai dormit cu cineva în pat.
După ce ieri a leșinat citind bucata de hârtie, am adus-o acasă neștind ce să fac.Mama m-a îndemnat cum să o pun fără să se trezească.
Mi-a fost puțin frică să nu fi intrat în șoc așa că de mai multe ori i-am verificat pulsul. M-am ușurat atunci când inima îi bătea și aum sunt ușurat să o văd aici cu mine.
A fost surprinzător când m-am așezat lângă ea și și-a înfundat capul în pieptul meu luându-mă ușor în brațe.
O privesc cu disperare pe femeia asta, nu pot să cred că au trecut atâția ani. Căldură ei mă cuprinde în fiecare secundă și mereu tresăream la atingerile ei.Am fost dezobișnuit să dorm cu cineva, nici cu tipele cu care mi-o trăgeam sau aveam vreo legătură de puțină durată. Serile nu dormeam cu ele, pentru că mereu mă trezeam pe jos.
Eram așa beat încât cădeam din pat.
Las gândurile să se spulbere și cobor lin din pat să nu o trezesc mai ales că am avut o zi lungă amândoi.
La parter când ajung mama avea trei căni pline cu cafea aromată și amare ca să ne trezim din plin.
Mama se pare că nu e pe nicăieri. Parfumul ei încă miroase în încăpere deci nu a plecat de mult.
O strig peste tot dar nimic. Alerg la etaj în disperare mai ales după ce am văzut că lua atâta de multe pastile în ziucea aceea.Imediat ce am ajuns la etaj o mamă palidă cu miros de vomă iese din baie ca un monstru cu cearcăne la ochi.
- Mamă? Ești în regulă? Nu prea arăți.
- Da fiule, am mâncat ceva ce nu mi-a prit și cred că de asta. Haide jos. Juliet e trează?Minte, văd că minte. Încerc să arunc un ochi la ușa întredeschisă dar repede o trage în urma ei.
-Nu, nu s-a trezit. Răspund după o tăcere scurtă și o urmez înapoi în bucătărie.
Pe la jumatea cești de cafea aud pași Julietei coborând treptele mamei care fac o gălăgie de nedescris.
Ne privește mirați cu ochii mici si blânzi.
O ceașcă de cafea îi plasez intre degetele ei și o acceptă fără să zică nimic.
...
Am terminat toți trei cafeaua în liniște admirând dimineața liniștită..
- Mulțumesc pentru cafea mamă Sandra. În sfârșit s-a spart bariera de tăcere.
Mama nu știe că Juliet m-a otrăvit. Cu siguranță dacă afla o dădea în șuturi afară chiar acum.I-am povestit ceva de genul că am întâlnit-o într-un pub iar în dimineața respectivă sau după-amiază, ce o fi fost ea, am găsit-o leșinată pe o bancă din local.
Ce? Trebuia să ma justific de ce am adus-o leșinată.
- Stai liniștită fata mea. Mi-a povestit Adny cum te-a găsit oe banca aceea. Bine a fost pentru tine în acel moment. Doamne ferește să nu se fi întâmplat alt ceva.
Văd cum se fâstâcește Juliet iar eu îi fac un semn de a intra în joc.
Nu spune nimic, neștiind ce și fave doar un gest aprobator cu capul.
CITEȘTI
Dragoste Sau Pasiune?
Teen FictionAndy este un băiat monoton. Călătorind prin toată lumea, având concerte și mii de fani totuși ceva îi lipește. Dragostea. Ea este singurul gol ce îl lasă rece. Nu a reușit să se îndrăgostească nici astăzi de când Juliet, prima lui iubire, a plecat...