Jedna chwila potrafi zmienić człowieka, na lepsze lub na gorsze. Jedna chwila jest tak naprawdę przełomem w naszym życiu. Decyduje o tym co dalej. Jedno zdarzenie ciągnie resztę za sobą.
Moment kiedy upadasz bo ktoś z klasy podstawił ci nogę a ty płaczesz i nagle dociera do ciebie, że nie masz w nikim oparcia. Ta chwila zmienia twoje nastawienie. Kilka dni potem przestajesz płakać. Jesteś zimna i do nikogo się nie odzywasz. Jedna chwila o tym zadecydowała.
Moment kiedy spojrzysz mu w oczy pierwszy raz. Nie wiesz jeszcze, że go kochasz, ale zaczynasz o nim myśleć. To jedno spojrzenie zadecydowało, że zakochałaś się. To był przełom w twoim życiu.
Kiedy dowiedziałaś się, że masz wyjechać, nie wiedziałaś, że uciekniesz. Niedługo potem uciekasz. Moment za którym potoczyła się seria szczęśliwych i złych chwil. W końcu spotkałaś osobę dawno wyczekiwaną, lecz rozpoczęłaś też drogę niemego krzyku zapisanego szramami na twojej ręce. Jedna chwila, kilka słów a tyle za sobą pociągnęło.
Dowiadujesz się, że bliska osoba ukochanego ląduje w szpitalu. Ta chwila zadecydowała o twoim załamaniu. Płakałaś nawet w jego ramionach, bo przypomniałaś sobie jak to źle bez taty. Bo nie masz taty.
Następnego dnia dowiadujesz się, że wujek znowu wypił. To był jego moment, moment za który słono zapłacił i który pociągną za sobą resztę nieszczęść. Wrócił pijany, syn ukochanej wygłupiał się. Ten wygłup też był częścią zdarzenia które zadecydowało. Uderzył go. Matka jego nienarodzonego dziecka nie chce go znać.
Ten sam moment wydarzył się kilka dni potem u innego człowieka. Wypił wiedząc, że ma problem. Tym momentem doprowadził do nieszczęścia.
Jeden moment decyduje o nieszczęściu lub serii nieszczęść, inny o szczęściu a jeszcze inny doprowadza nas do zmiany.
Jednak to do nas należy decyzja co zrobimy, czy popełnimy błąd biorąc alkohol do ust, czy zmienimy się w kamień, czy zakochamy.
Te momenty nie są tylko nieszczęściem. Są często największym szczęściem. Musimy je tylko dostrzec i docenić. Wybaczyć sobie błędy i je naprawiać.
CZYTASZ
moje myśli
RandomSą tu spisane moje myśli. Niektórych z was mogą poruszyć, a niektórych nie. Sami się przekonajcie.