İlk tanışma

14 3 2
                                    

koşudan yeni gelmiştim. Saat 10:50yi gösteriyordu çabuk olmazsam devamsızlıktan okulda kalabilirdim.sıcak bir duşun ardından yeni aldığım okul formasını (gri etek, beyaz gömlek ve kıravat) üzerime geçirdim. Okulun ilk haftası gitmediğim halde Gamze den almıştım .Gamzeyi dokuzuncu sınıftan beri tanırım ama hiç konuşmamıştık ta ki bu seneye kadar bu sene sınıfları karma yapmışlardı hani şu Sayısal eşit ağırlık diye 😩Gamze sessiz kendi halinde okul dışında sevgilisi olan inek olma yolunda ders çalışan iyi bir kız çok kısa zamanda iyi bir arkadaşlık kurmuştuk.proğramı aceleyle hazırlayıp çantama koydum. Halla yaş olan saçlarımı tarayıp iki avuç dolusu köpüğü saçıma sıva yapmıştım resmen , hafif dalgalı olacak şekilde saçımı yaptım. Her zaman ki gibi gözlerime gölgeli siyah bir makyaj yaptım, dudaklarım çok renksiz olduğundan şeftali renginde ki mat rujumu da sürdüm hazır sayılırdım okul için. Zil çalmıştı Kapıya koştum ardından mercekten kim olduğuna bakmıştım ki Gamze dilini çıkarmış şekilde merceğe bakıyordu hemen kapıyı açtım gamzeye sarıldım. Ardından odaya geçtim Gamze geç kaldığımızı söyleyip duruyordu.sanki okul bir yere kaçıyoo😜Üzerime siyah deri ceketimi geçirdim telefonumu ve kulaklığımı çantama bıraktım çantamı Gamze aldı ve dışarı çıktı. Bende beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve evden çıktım.Gamze yol boyu mustakbel kayınvalidesini görmeye giderken giyeceği kıyafetleri anlattı😖😐 😩baymıştım. Okula geldiğime hiç bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum😋😅 okula  geldiğimizde hocalar dışında kimse yoktu dışarıda o yüzden kolaylıkla sınıfa girmiştik.Sınıfta ki arkadaşlarım değişmişti yani değişen kişilikleri değil kendileriydi😅 kendimi kötü hissetmiştim sonuçta başka öğrencilere alışmak zordu. Okulun ikinci haftası olmasına rağmen sınıfta eksik çoktu. Biz sınıfa girdiğimizde hoca çoktan sınıftaydı. Sınıfa biraz göz gezdirdikten sonra ders başlamış tipik hocalar gibi biyolaji hocası olan Esin hocada dersin son saniyesine kadar ders işlemişti😩.Ders bittiğinde sarılma safâsı başlamıştı.Önce dokuzuncu sınıftan beri en yakın arkadaşım olan Nisa' ya ardından Seda ,Bengü Su derken kolidordan koca bir ses gelmişti 😥bu insanlar hangi ara toplanmıştı şaşkınlıkla gözlerim yerde birbirini öldürmeye çalışan  Bora ve Tuğra ya ardından yan sınıftaki Ahmet birini duvara yapıştırmaktaydı Bakakalmak böyle bir şey sanırım gördüklerimin üzerine istemsizce çığlık atmıştım!!hey bu ses benden mi çıktı o an sesim sürtüklerinkiyle yarışsa birinci gelebilirdi.herkes sesi kesmiş kavga durmuş ve Şaşkın Şaşkın bana bakıyorlardı o an bok mu var demek isterdim!
Sessizliği bozan Ahmetti
"Dünya'dan bir Şerefsiz temizliyorum sese aldırmayın "
dedi yumruğunu Yağıza geçirirken. Herkes şaşırmıştı çünkü Şerefsiz dediği kişi kardeşim dediği Yağız Dı!!😦
"Cellat geliyor kesin kavgayı" dediğimde Bora ve Tuğran ayrılmış Herkes sınıflara yönelmişti. Ahmet bağırarak
"Başlatma Cellatına "dedi herkes ona ters bakışlarını gönderirken
Şimdi soracaksınız cellat kim diye cellat okul başmüdür yardımcısı herkesin ne bok yediğini bilirdi okuldan atmak diploma gibi şeylerle tehdit ederdi öğrencileri bu Yüzden öğrenciler en çok cellattan çekinir bulaşmazlardı. cellat ismini de biz vermiştik saten
Ahmet Cellatı fazla kafaya takmazdı çünkü cellat babasının yakın bir dostuydu. Ahmet babasından çok kez bu kavgalar yüzünden kısıtlanmıştı Ahmet zengin ama dersten geçmesi kolay diye devlet okuluna gelen zengin Zübbewdi
"Ahmet kes şu kavgayı yoks-" cümlesini ağladığı için tamamlayamayan Yasemin
Kolidordan Koşarak  ayrıldı
"Yasemin ben şey "
dedi ve Yasemin'in arkasından koşar adımla Ahmet inmişti. Yasemin Ahmet'in sevgilisi çok kırılgan az konuşan bir kız Ahmet'in üzerinde etkisi çok büyüktür😄😄
Kavga cellat kolidora ayak basmadan bitmiş Cellat olayları anlamak için ortalığı ayağa kaldırıyordu.Ahmetten okuldaki çoğu kişi korkardı bu Yüzden kimse ağzını açmamıştı.Ders başlamış ilk derstekinden  daha fazla kişi vardı sınıfta. Neyse kavgadan sonra tam dört derse girmiştik ama kimse dersi bu kadar kaynatmamıştı kaynatmayı bırak bu kadar bağırmamıştı. Resmen başım ağrıyordu.sınıftakilere dönüp
"Kesin LAN sesinizi başım ağrıdı sizin yüzünüzden ağrı kesici bağımlısı olmak istemiyorum"
demiştim sanırım yine hızlı bir şekilde söylemiştim ders matematikti sınıf bağırmamın ardından sessizleşmişti. Aslında diğer kitap karekterleri gibi dersi sevmeyen veya ders çalışmadan sınıf geçen kişilerden olmam gerekirdi ama benim hayatımı değiştirmem gerekiyordu bu Yüzden çalışmam şarttı😜
Aslında bağırmam iyi mi oldu yoksa kötü mü diye çok düşündüm sonuçta okulun ilk haftası ve bugün Ahmet kardeşim dediği çocuğu hepimizin önünde pert etmişti.yine kafamda bir çok soru vardı. Bir anda kafama koca bir kağıttan yapılmış top yedim arkamı döndüğümde şu yeni gelen çocukla yan sınıftaki çocuk bana bakarak sırıtıyordu. Yerden kağıt topu alıp hey ikiniz diye seslendiğimde bana baktılar isimlerini dahi bilmiyordum 😉
"Ilk okul bebeleri"dedim topu o iki salağın olduğu tarafa atarken.
"Okumadı"dedi esmer olan.diğeri ona dönüp
"Salak o diğer kızlar gibi değil dövmediğine dua et " dedi gülerek.
Hocanın bağırması ile derse döndüm.Zil çalmış bu 7.saaten önceki molaydı. Sınıftaki yenilerin bir çoğuyla tanışmıştım. Çoğu benim sert ve egoist bir kız olduğumu söylüyordu.Aslında hiç şaşırmamıştım bunu çok kişiden duyuyordum.yeni gelen çocuk bana bakıp duruyordu. Gözüm sınıfta ilk ve tek Sevdiğim çocuğun anılarının hayat bulduğu arka sıraya kayıyor dalıp gidiyordum. Zil çalmış herkes yerlerine oturuyordu Sınıfa yeni gelen çocuk o arka sıraya geçti oturdu. Gözümden iki damla yaş gelmişti sanırım unutamamıştım. Yeni gelen çocuk bana bakarak ukala bir şekilde yanında ki yan sınıftan gelen çocuğa bir Şeyler fısıldıyordu benden bahsettiğini anladığım an önüme dönmüştüm. Yeni gelen çocuk durmadan Konuşuyor dersi kaynatıyordu sıkıcı bir şekilde canımı sıkmıştı. Bu koca seneyi bu çocukla mı geçirmek zorundaydım.o an eğitim sistemine içimden hatim(küfürlü) indiriyordum.... Nihayet ders bitti ve eve gelmiştim çantamı kenara fırlatıp pijamalarımı geçirip bugünü yaşamamış gibi yatağa geçtim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

S"ONSUZ YANLIZLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin