Capitolu' 3

56 6 4
                                    


Ne-am intreptat amandoi spre masina parcata neglijent din fata localului. Am intrat pe scaunul din dreapta in timp ce Mais' s-a urcat la volan.

Drumul pana la apartamentul lui -unde locuieste singur- a fost scurt si tacut. Am ajuns in fata unui bloc de vreo 10 etaje din centrul Londrei.

Ca un gentalman ce incerca sa fie, mi-a deschis portiera inainte sa apuc sa fac asta de una singura, si m-a intrumat afara. Am intrat imbreuna in in cladire mergand spre lift. El a apasat butonul pe care era imprimata cifra 8, iar noi am inceput sa uracam incet.

Cand am ajuns, Maison m-a tras de mana pana cand am ajuns in fata unei usi, el deschizand-o cu cheile pe care nu am observat ca le avea in mana.

-Poti sa mergi sa te intanzi in pat cat iti pregatesc ceva de mancare, imi spune bland.

-Dar nu mi-e foame...

-Em', trebuie sa mananci ceva, ai baut cat o vaca in seara asta...

-Hei, nu fii ra-

-Sti ca am dreptate, ma intrerupe el si se intoarce cu spatele la mine iesind din incapere.

Nu am bagat in seama zgomotele care se auzeau din bucatarie, cel mai probabil si m-am intins in patul din mijlocul camerei inchizandu-mi ochii.

***
Am inceput sa ma foiesc si sa ma incrunt atunci cand razele soarelui nu ma lasau sa dorm linistita. M-am intors cu spatele la fereastra cu o priveliste nu prea placuta spre ghiena de gunoi.

Am inceput sa rad ca o proasta cand l-am vazut pe Maison dormind ca un bebe in fotoliul de langa mine. Statea cu picioarele stranse la piept capul fiind lasat pe spate. Avea buzele usor intredeschise. Am iesit din dormitor mergand incet, pe calcaie, incercand sa fiu cat mai silentioasa pentru a ma strecura afara din camera. M-am indreptat spre bucataria care se afla chiar dupa colt. Am scormonit prin dulapuri si sertare pana am dat se doua tigai, le-am luat si am inceput sa le ciocnesc intre ele astfel facand zgomot.
Un strigat de panica s-a auzit iesilui, din gura lui Mais', iar el a venit spre mine disperat.

-Ce dacu'-

-Oops, ce neindemanatica sunt, am scapat tigaile astea pe jos din greseala, spun eu oprindu-l din a mai injura.

-Da sigur...spune el morocanos.

-Sti, azi dimineata te-ai dus sa-mi faci de mancare si nu te-ai mai intors..imi esti dator...

-Ce pot sa spun, dormeai asa de frumos...nu ma lasa sufletul sa te trezesc..spune el, un mic ranjet de amuzament aparand pe chipul lui, vezi ca este niste omleta pe masa, am facut-o azi dimineta, poti sa mananci linistita cat merg eu sa ma schimb...

A depus un sarut mic pe fruntea mea si a plecat. Eu m-am asezat la pe scaun si am inceput sa mananc pofticioasa din ce mi-a pregatit.

_______________________________________

Sunt un cuplu dragut Emma si Maison, no?!?!
Ar fi pacat sa vina cineva si sa dea lucrurile peste cap..
Sper ca v-a placut capitolu', pareri si alte  chestii lasati-mi in comentarii.
XoXo❤🆔😘😍🙈😋

Confuzion/(HS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum