festa (kap. 41)

32 2 0
                                    

"Kära Dagbok, jag drog iväg till papp i jönköping men det var inte som jag trodde..."

Jag har gått med killen och hans fyra kompisar till en fest. De andra tre mötte vi upp på vägen hit. Musiken dånar och ytter dörren står på vidgavel. Där inne ser jag massor utav ungdommar som festar, de håller halvfulla flaskor i händerna.

Vi går in och tränger oss igenom folkmassan i hallen. Han leder mig in i köket där han ler sexigt och dricker några klunkar ur en vodka flaska som står på köksbordet. Han ger den till mig och jag dricker upp nästan allt. Det bränner i halsen men det är gott. Jag känner mig fri!
- fyfan va nice! ropar jag och lägger en arm om killen som hittade mig.
- jag vet, sluddrar han. Jag dricker upp det sista innehållet ur flaskan. Jag tittar på killen och han tittar på mig, jag kysser än en gång hans mjuka läppar.
- vad heter du? sluddrar han när vi avslutat den slarviga kyssen.
- Nicole, sluddrar jag tillbaka. Du?
- Lukas
- fint namn, lukas, jag och försöker fokusera min blick på honom.
- du e en nice brud asså, stor go röv, får man känna?
- men va fan klart! utbrister jag och han klämmer till.
- kan du inte ta av dig dina jävla byxor och tröjan, dom e ivägen, sluddrar lukas.
Jag krånglar av mig de svarta jeansen och den rutiga shortan. Jag står bara i underkläder.
- nöjd? sluddrar jag och Lukas flinar.

- vart fan fick du tag på den bruden? frågar nån kille.
- hittade henne, svarar Lukas och blinkar med ena ögat. Killen nickar och vänder sig till sina kompisar. Någon visslar när vi går förbi och många tittar på mig.
- ni e fan goa, skratt-skriker jag. Varända jävel va er! och folk blrjar skratta.
- kom nu, vi ska dansa, sluddrar Lukas. Dansa sexigt som fan nu asså.

Jag börjar dansa så sexigt jag kan och folk tittar förundransvärt på mig.
Jag drar lukas som står och dansar samtidigt som han kollar på mig mot mig.
- jag vill ha dig, säger jag och biter mig i läppen. Jag lägger mina läppar mot hans och vi kysser varandra i en blöt kyss. Han känner på mig jag jag på honom. Vi står mitt på dansgolvet, folk tittar avundsjukt på oss som vi står och hånglar rätt grovt.

|Några timmar senare|
- hejdå guys måst dra nu, sluddrar jag och går vinligt ut genom dörren. Alla kläder och så är på. Jag och lukas kom inte längre än grov hångel, men inte nakna. Bara i underkläder för min del. Lukas körde utan-tröja-stylen.
- du måste komma på nästa fest oxå, då kan du bli min hora! ropar han åt mig.
- glöm det din lilla bitch, jag har redan någon! skriker jag sluddrigt tillbaka utan att vända mig om. Några andra skrattar åt killen och jag bara ler.

|en timme senare|
~Ogges Persoektiv~
Jag kollar igenom vad alla foooers har taggat mig i för bilder ihop om att dom ska göra mig gladare. Det mästa bilderna jag blivit taggade i ser det ut som någon fest. Några har ringat in någon så jag går in på en av de bilderna. Jag tittar noga. "Kan det vara hon? det får inte vara hon! men det är hon!?"

Nu forsar tårarna och jag vill inte kolla på fler sånna här bilder. Min Nicole kysser någon annan, min Nicole blir tagen på olika ställen, min Nicole dricker vodca... Jag kan knappt tro att det är sant. Vad har jag gjort för fel, jag år inte arg jag är bara så jävla besviken...
Jag kan inte sova mer den natten jag bara gråter över det Nicole gjort och att det antagligen är mitt, Oscars eller hennes mammas fel.

|nästa morgon|
~Nicoles perspektiv~
Jag vaknar av att jag har ont i istort sätt hela kroppen. Mest i huvudethalsen bränner lite och dessutom är jag så sjukt yr.
- hej bebe, säger en kille som ligger brevid mig i sängen.
- va fan gör jag här och vad i helvete kallar du mig bebe för!? säger jag äcklat.
- gillar du inte mig, säger han och gör puppy face.
- du tvingade fan mig att dricka em hel jävla vodca flaska igår för fan!
- du var grym igår
- vad fan snackar du om nu! skriker jag.
- minns du inte hur vi festade och hånglade upp varandra så jävla mycket?
- jag minns inte ett jävla skit! ba låt mig gå!

Jag reser mig upp ur sängen och går vingligt bort till mina kläder som ligger på en stol. Klär snabbt på mig och går ut till hallen där min jacka och mina skor är.
- bara så du vet, var du jävligt sexig igår, säger killen och lutar sig mot väggen. Han står där i bara kallingar och tittar på mig.
- bara lägg av din jävla idiot, halvskriker jag och öppnar dörren. Jag går ut och när jag väl är ute ropar han:
- jag gillar kaxiga brudar, flinar han och skrattar. Kroppen värker och huvudet dunkar. Det senaste jag minns är stt han tvingade mig att dricka upp hela vodka flaskan.

Jag har gått ett tag nu, mina steg bär av mot stationen. Jag går långsammare än vanligt.
Jag tar upp mobilen och ser ett mess från ogge högst upp. "hur kunde du, jag trodde du älskar mig och förresten det är slut..." stod det. Tårarna börjar rinna och jag vill inte ens ringa killen jag älskar men jag glr det ändå.
*ringer*
N: föråt...
O: jag trodde du älskade mig...
N: det göra jag
O: varför hånglade du med någon annan på en fest då? varför lät du den killen ta på din kropp som jag brukade göra? *han gråter*
N: för att jag var för full...
O: varflr fan var du full och festade?
N: för att den killen tvingade mig att dricka en vodka flaska sen var jag utom kontroll för mig själv...
O: *svar inte*
*samtalet avslutat*

Kära dagbok - o.mWhere stories live. Discover now