Povestire #N.O. 1

261 12 0
                                    

Povestirile cu #N.O sunt luate de pe intetnet,nefiind confirmat adevărul din spatele lor.

Omul molie

Omul Molie este una dintre cele mai controversate și bizare creaturi ale secolului 21, ea făcându-și apariția între 15 noiembrie 1966 și 15 decembrie 1967, exact înainte unora dintre cele mai mari dezastre, printre care și prăbușirea podului Silver Bridge, în 1967.

Prina apariție a acestei creaturi a fost în 12 noiembrie 1966, când niște oameni care săpau un
mormânt au susținut că au văzut o creatură ca un liliac ce zbura deasupra capetelor lor. Pe 15 noiembrie 1966 două cupluri tinere din Point Pleasant susțin că au văzut, și ei, o creatură mare a cărui ochi "sclipeau roșiatic" când farurile mașinii au luat-o în vizor. Aceștia au spus că creatura era "un om foarte mare cu aripi de 2 metri jumătate care le urmărea mașina în timp ce părăseau o zonă din oraș, unde în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial se fabrica muniție". Ultima apariție a creaturii a fost la prăbușirea podului Silver Bridge, când au murit 46 de oameni, pe data de 15 decembrie 1967.
Biologul Robert L. Smith de la Universitatea West Virginia susține faptul că ceea ce descriu martorii este defapt o specie de cocor care a părăsit ruta de migrație.
Unii ufologi cred că Omul Molie a fost defapt un extraterestru sau o manifestație necunoscută. În cartea sa The Mothman Prophecies din 1975, autorul John Keel spune că în Point Pleasant au avut loc mai multe întâmplăci cu privire la creatură, printre care și niște lilieci mari zburători, chiar și prăbușirea podului Silver Bridge.

Ce se întâmplă în jurul nostru?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum