SCP 106(#2)

185 11 0
                                    

Grad de securitate:

Keter-foarte periculos

Nu se poate avea contact cu el. Dar totuși,pentru a avea,trebuie să fie aprobat de către nu mai puțin de un vot de două treimi din O5-comandă. Orice astfel de contact trebuie să fie efectuată în locuri maximă securitate AR-II, după o evacuare generală a personalului neesențial. Tot personalul (Cercetare, Securitate, clasa D, etc.) trebuie să rămână cel puțin șaizeci de metri distanță de celula de izolare, în orice moment, cu excepția cazurilor de evenimente de încălcare.

Viața lui se va desfășura într-un recipient închis, format din oțel-plumb căptușite. Containerul va fi sigilat in patruzeci de straturi de material identic, fiecare strat separate de nu mai puțin de 36 cm de spațiu gol. lonjeroane suport între straturi trebuie să fie distanțate în mod aleatoriu. Container este de a rămâne nu mai puțin de 60 de cm suspendat din orice suprafață de suporturi electromagnetice ELO-IID.

Zona de izolare secundară este formată din șaisprezece "celule" sferice, fiecare umplut cu diverse fluide și un ansamblu aleatorie a suprafețelor și suporturi. Izolarea secundară este echipată cu sisteme de iluminare, capabile de inundare întregului ansamblu cu nu mai puțin de 80.000 de lumeni de lumina instantaneu cu nici o implicare umană directă. Ambele zone de izolare trebuie să rămână sub supraveghere 24 de ore.

Orice coroziune observată pe orice suprafete ale celule de izolare, membri ai personalului, care nu respectă distanța de 200 metri de el trebuie să fie raportată la Securitate imediat. Orice obiect sau personal pierdut în zona lui, trebuie să fie considerată lipsă / KIA. Nicio încercare de recuperare nu se va face.

Notă: continuarea cercetărilor și observare au arătat că, atunci când se confruntă cu ansambluri extrem de complexe / aleatorii ale structurilor, el poate fi "confuză", care arată o întârziere semnificativă la intrare și ieșire din structura menționată. El a demonstrat, de asemenea, o aversiune pentru a direcționa, lumina brusc. Acest lucru nu se manifestă în orice formă de daune fizice, dar o ieșire rapidă în a "dimensiunii de buzunar" a generat pe suprafețe solide.

Aceste observații, împreună cu cele de plumb-aversiune față de confuzie și de lichid, au redus incidentele de evacuare generale cu 43%. Celulele "primare" au fost, de asemenea, eficiente în incidente de recuperare care necesită protocol Recal. Observația este în curs de desfășurare.

Procedurile de izolare, au fost revizuite.
Descriere: El pare a fi un umanoid în vârstă, cu un aspect general al descompunerii avansate. Acest aspect poate varia, dar calitatea de
"putrezire" se observă în toate formele. El nu este extrem de agil, și va rămâne nemișcat zile la un moment dat, de așteptare pentru pradă. El este, de asemenea, capabil de a scalarea orice suprafață verticală și poate rămâne suspendată pe termen nelimitat cu susul în jos. Când ataca, va încerca incapabil prada prin deteriorarea organelor majore, grupe musculare sau tendoanele, apoi trage prada, ajunge la dimensiunea ei de buzunar. El pare să prefere prada umană din 10-25 de ani de categoria de vârstă.

Poate trece prin diferie materiale,lăsând urme.

Ce se întâmplă în jurul nostru?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum