Esenţa Satanismului ADEVĂRAT este completarea lucrării creatorului nostru Satan cu omenirea. Satan a fost oprit din terminarea acestei lucrări: aceea de transformare a sufletului uman într-unul divin. “Divin” înseamnă perfecţiune spirituală, fizică şi imortalitate, în acelaşi timp însemnând şi putere, înţelepciune, înţelegere şi cunoaştere. Acesta este mesajul ascuns în toate disciplinele legitim oculte, cum ar fi alchimia, dar şi în legendele Zeilor, care sunt toate alegorii ce conţin acest mesaj puternic.
Pentru cei care nu au experienţă în practicarea magiei (folosirea puterilor minţii şi a sufletului pentru a obţine lucrurile dorite), acest cuvânt trezeşte imagini ale unor femei bătrâne cu pălării negre cu con, mături, lilieci, cazane, broaşte râioase, amulete, pietre sacre, simboluri, etc.
Puterea folosită în magie este puterea propriei minţi şi a sufletului. Majoritatea lucrurilor enumerate mai sus sunt nefolositoare, cum e cazul cazanului. Altele, cum ar fi amuletele, pietrele şi aşa mai departe, pot fi folosite pentru a amplifica energia. Grupurile de vrăjitoare/vrăjitori pot fi extrem de puternice în amplificarea energiei, la fel cum mulţi oameni talentaţi lucrează împreună pentru a amplifica aceste puteri; mulţi nu au putut îndeplini anumite lucrări, atunci când au lucrat singuri. Vrăjitoria presupune ridicarea şi direcţionarea energiei, cu scopul îndeplinirii dorinţelor de orice fel.
Sincronizarea astrologică a ridicării şi direcţionării energiei este de cele mai multe ori responsabilă de succesul unei lucrări şi amplificarea acesteia. Vrăjitoarele şi vrăjitorii (cei care îşi folosesc puterile minţii şi a sufletului si care posedă aceste cunoştiinţe) se folosesc de orice pot pentru a-şi amplifica puterile; iar aceat lucru este foarte important.
Demonii şi ajutoarele spirituale adesea se folosesc de broaşte, precum şi de alte animale (numite familiali), pentru a ajuta vrăjitorii în lucrările lor şi pentru a comunica prin intermediul acestora. Un astfel de animal este foarte bine îngrijit şi apropiat vrăjitorului, între aceştia formânduse o legătură foarte puternică. Familiarul de asemenea oferă protecţie vrăjitorului; este un dar de la Satan.
Sumar:
1. Satanismul adevărat presupune lucrarea pentru avansarea propriei minţi, a sufletului şi a puterilor personale;
2. “Vrăjitoria” presupune folosirea acestor puteri, dobândite în minte şi în suflet. Simbolurile, amuletele, pietrele, precum şi celelalte obiecte sunt folosite cu scopul de a amplifica energia - atât direct cât şi indirect - pentru cei care aleg să se folosească de acestea pentru a-şi spori propriile puteri.
CITEȘTI
Ce se întâmplă în jurul nostru?
RandomEști curios să afli despre spirite,fantome și alte fenomene stranii/paranormale?Ei bine,te invit să îmi citești cartea.