1. évad 1. rész

3K 119 9
                                    

Kifele bámulok az autó ablakán. Apám vezet, én meg sajtos szendvicset eszek. Mindjárt megérkezünk Beacon Hillsbe, ahol az új lakásunk lesz. Ott fogok járni suliba. Remélem, be tudok majd illeszkedni ( és barátom is lesz). Még olyan tíz perc, szóval már nagyon izgulok. Megérkezünk a városba. Úgy tapadok az ablakra, mint egy matrica. Mindent meg akarok nézni.
Hét óra ötven van, mikor apám begurul a suli udvarára.
- Na, legyen jó napod, Emily.
- Neked is, apu.
Kiveszem a táskámat a csomagtartóból, és elindulok befelé. Mindenki megbámul. Bemegyek a huszas terembe, ahol elvileg az első órám lesz. Leülök egy üres asztalhoz, és előpakolok. A mögöttem ülő sötétbarna hajú fiú elég érdekesen bámul rám. Megpróbálok nem figyelni rá, de elkezd pisszegni.
- Héjj... Psszt... Psszt... ÚjLány... Igen, te... Te ki vagy??
- Emily.
- Hogy ki?
- E-M-I-L-Y  S-M-A-L-L-W-O-O-D.  Smallwood.
- Az jó. Ismerlek én téged?
- Nem hiszem. Chicagoból költöztem ide.
- Az jó!- tárja szét a karját a fiú.
- És te ki vagy?
- Stiles Stilinski. Szólíts Stilesnak.
- Oké, Stiles.
Stiles idiótán elmosolyodik, én meg előrefordulok. A tanár bejön ( egy negyvenes évei körüli pasas) majd rám üvölt, hogy álljak fel. Halálra váltan csúszok ki a padból, és állok rá remegő lábamra.
- Sziasztok. Emily Smallwood vagyok. Chicagoból költöztünk ide. Annyit kell tudnktok, hogy mostantól az osztálytársatok vagyok. - mondom, majd leülök.
- Hát, üdvözlet a Beacon Hillsi gimiben- mondja a tanár.
Kinyitom a füzetemet, és felírom az óracímet.
- Psszt... Psszztt!- pisszeg megint Stiles.- Szép beszéd volt
- Kösz.
A tanár ráüvölt Stilesra.
- Stilinski! Értem én, hogy Ms. Smallwood szép lány, de inkább koncentrálj az órára.
- Jól van, edző bá.
Stiles visszafordul a füzete firkálásához, és néha ránéz a tőlünk jobbra lévő padsorban ülő, sötétebb bőrű, sötét hajú srácra.

[ órák után ]

Na jó, vegyük szemügyre az itteni menzát. Lemegyek a lépcsőn, szerzek egy tálcát, telepakolom pudinggal, majd elindulok helyet keresni. Ami láthatólag sehol sincs.
- Hééj, nem ülsz ide hozzánk??- üvölt fel Stiles a hátam mögött, amitől rohadtul megijedek.
- Ööö...de.
Odaindítványoz az asztalukhoz, ahol a barnabőrű srác, egy vörös hajú lány, egy ázsiai lány,  sárga pólós másik srác meg egy szőke fiú ül. Valószínűleg fiatalabb náluk.
- Szia Emily, én Scott vagyok- mutatkozik be a barnabőrű.
- Lydia- int a vörös hajú lány.
- Danny- mondja a sárgapólós.
- Kira- mondja az ázsiai csaj.
- Liam- mondja a szöke csávó.
Szóval leülök melléjük és komótosan falni kezdem a pudingjaimat. Meg egy almát.
Egyszer csak Stiles megszólal:
- Hmmmm, Emily, te eszed ezt az igazán ínycsiklandozó illatú almát?
- Na szerinted?- integetek az almával az orra előtt.
- Éééés adsz belőle?
- Nem.
Stiles szomorúan visszahúzódik a szendvicséhez. 
Ebéd után összeszedem a cuccaimat, és elindulok haza. Lassan sétálok a tavaszias napsütésben. Remélem a költöztetők megérkeztek már. Kíváncsi vagyok az új házunkra, a szobámra, meg mindenre. Az a jó, hogy közel van a sulihoz. Valószínűleg gyalog vagy biciklibel fogok járni.
Egyszer csak hangos dudálást hallok. Stiles integet ki egy kék jeep ablakából.
- Szia Emily! Elvigyelek??
- Nem, kösz!- ordítok vissza.- tök közel lakok!!
- Oké, szia!- mondja Stiles, visszahúzódik  a jeepbe, és elindul.
Amikor hazaérek, örömmel konstatálom, hogy a költöztetők megérkeztek: a gardróbszekrényem kint áll az udvaron. Bemegyek a kapun ( még nincs kulcsom, de szerencsére nyitva van), majd a lakás ajtaján kopogok egy csomót, mire apa beenged.
- Szia, Em!- nyom egy puszit a fejemre- milyen volt az első napod?
- Tök király volt! Összeismerkedtem egy csomó emberrel.
- Na az jó. Nem nézel kicsit körül a környéken? Nekem még sok cuccot kell behordanom, és nem hiszem, hogy sok kedved van segíteni.
- Hát,igen. Azért a szobámat megnézem.
Felmegyek a szobámba. Az első benyomásaim jók, bár tele van kartondobozokkal. Sötétbarna hajamat egy kontyba fogom, berakom a fülhallgatóimat és zenét kezdek hallgatni. Lemegyek az utcára, és elindulok. Ez a környék nagyon szép, minden olyan más. Más, mint Chicagoban. Itt nincs akkora nyüzsgés. Egyszer csak valami hozzáér a vállamhoz. Én villámgyorsan megpördülök, és karate pózba vágom magam. Nem más áll mögöttem, mint Stiles.
- Te követtél?- kérdezem.
- Én ugyanezt kérdezhetném tőled.
- Mivan??
- Te itt állsz a házunk előtt, és azt állítod, hogy követtelek.
Mondja Stiles, és gyanakodva felhúzza a szemöldökét.
Ránézek a házra. Nagyon szép.
- Akkor bocsi, megyek is- mondom. Elindulok visszafelé.
- Várj!- mondja Stiles.- te ebben az utcában laksz?
- Aha, miért?
- Akkor "utcatársak" vagyunk!!- mondja Stiles, és megint a levegőbe emeli a karjait. Én csak mosolygok rá a "hát ez teljesen ketyós" mosolyommal.
- Na és, Emily, milyen volt az élet Chicagoban?
- Más mint itt. Beacon Hills nekem még egy kicsit fura.
- Hát, nekem meg biztos Chicago lenne fura.
- Jaja. Na de nekem most mennem kell. Szia Stiles!!
- Szia, Emily, további szép és kellemes szerdát. Hazakísérjelek??
- Szerintem egyedül is odatalálok.- mosolygok rá.
Felemeli a kezét, int egyet, majd bemegy a házukba.
Én is elindulok a masik irányba.
Amint hazaérek, felmegyek a szobámba. Apa már fehozta az összes cuccomat meg a bútoraimat. Jó fej.
Előveszem a töritankönyvemet meg a füzetemet, mert már most jól megpakoltak mindenkit házival. Szóval leülök tanulni.
Miután végzek, összepakolok holnapra, majd felderítőútra indulok az új lakásban. Apám épp a konyhában bütyköl valamit, ezért oda nem megyek be. Körbenézek a földszinten: mindenhol óriási, tágas szobák vannak. Még pince is van( akkora, mint a földszint egyben. ).
Nagyon tetszik ez a hely.

How To Be A Perfect Wolf ( Teen Wolf Fanfiction)Where stories live. Discover now