A sebem elfertőződött. Fáj.
Három nap telt el azóta, hogy Liam megkarmolt. És hogy tudok a legtöbb Beacon Hillsi vérfarkasról.
És most hétfő, hajnali négy van, én meg nem tudok lábra állni. És nem tudom, mit csináljak.
Írok egy üzit Stilesnak:
Gyere értem. Vészhelyzet van.
Néhány másodperc múlva kapom is a választ:
Megyek.
Nekivágok, hogy lemásszak a lépcsőn, hogy beengedjem Stilest. A poklok poklát járom be azalatt a tizenkét lépcsőfok alatt. Két kézzel támaszkodok a falba, és próbálok nem visítani. Amint leérek a földszintre, Stiles szinte azonnal kopog az ajtón. Kinyitom, és kilépek.
Halkan bezárom, ügyelve, hogy ne hallatsszon, mikor a kulcs fordul a zárba.
Teljesen szótlanul, félig Stilesre támaszkodva, féllábon ugrálva jutunk el az utca másik oldalán parkoló Jeephez.
- Most hova?- kérdezem, mikor már bent ülünk.
- Deaton. - mondja, és már tárcsázza Scottot.
- Heló. Deatonhoz,most. Nem,nincs kérdés. Gyerünk.- hadarja a telefonba, majd lerakja, majd beletapos a gázba.
- Ki az a Deaton?- kérdezem.
- Scott állatorvos főnöke. És nem csak kutyákkal és macskákkal foglalkozik. A természetfelletti is kifejezetten érdekli. Sőt, inkább arra szakosodott.
Fájdalmamban csak fogdosom a lábamat, és sziszegek.
Stiles leállítja a kocsit: a Beacon Hillsi állatklinika előtt állt meg. Amíg én kiküzdöm magamat a jeepből, ő gyorsan megkerüli a kocsit, és segít. Ott parkol a klinika előtt egy zöld motor, két sisakkal.
Scott és Kira már ott van, plusz még egy negyven körüli barna bőrű ember.
Stiles támogat el a műtőasztalig, amire felülök, majd hanyatt fekszem rajta.
- Emily, ugye?- kérdezi a férfi.- Dr. Deaton vagyok.
- Örvendek- préselem a fogaim között, mikor leveszi a kötést. Még én magam is majdnem elhányom magam, mikor meglátom: tiszta vér és genny az egész.
Dr. Deaton arcán látszik, hogy nem nagyon tud mit kezdeni ezzel.
Elindul a gyógyszeres szekrény felé, és elővesz egy kis üvegcsét.
- Mi...mi az?- kérdezem.
- Nyugtató.- mondja, majd egy injekciós tűvel belém fecskendezi a nyugtatót. Nagyon erős lehet, mert szinte azonnal hat. Elhomályosodik a látásom, és mintha a sebem se fájna már annyira.
Kezdek elálmosodni. Nem bírom nyitva tartani a szemeimet. Még hallok pár mondatot:
- Nem tudok segíteni rajta.- mondja Deaton.- ez a nyugtató egy időre segít neki, de a fertőzés már az egész lábára kiterjedt.
- Itt már csak te segíthetsz, Scott.- mondja Stiles.
Scott nem válaszol.
Mély álomba merülök..........................................
Dr. Deaton rendelőjében ébredek. A fém asztalon, pizsamában.
Kinyitom a szememet. Most csak hárman vannak a helységben: Scott, Stiles és Liam. Az ember, akivel rohadtul nem akarok szóba állni.
Szemügyre veszem a lábamat: új kötéssel és három bizarr csővel lett gazdagabb.
Amikor Scott észreveszi, hogy felkeltem, megböki az éppen szunyókáló Stiles vállát, aki egy elég hangos kiáltással ébred:
- Vááááa! Ki halt meg, amíg aludtam?!
- Stiles. Senki nem halt meg.
Odajönnek az asztalhoz. Liam is feláll, és vonakodva elindul az asztal felé. Stiles óvatosan megölel ( mintha félne, hogy eltörök).
Bejön Dr. Deaton.
- Emily. Az már bíztató jel, hogy felébredtél. Fenn állt a lehetősége annak, hogy nem ébredsz fel.
- És... Most mi lesz velem?- kérdezem.
- Emily...- kezdi Scott.- két lehetősége van annak, hogy felépülj: egy térdtől lefelé amputáció, vagy...- itt lesüti a szemét.- vagy vérfarkassá kell változnod.
- Tudjuk, hogy a, khm, történtek után nem nagyon szeretnéd, de...- kezdi Liam.
- Liam, te... Te fogd be, oké?- mondom neki, mire elhallgat.
- Emily, van egy fél napod választani. - mondja Dr. Deaton, és kisétál. Utána Liam, majd Scott. Egyedül Stiles marad bent.
- Én nem akarok a lelkedre beszélni.- mondja, s közben odajön hozzám, és megfogja a kezem. - De az amputáció szar ügy. És a halál még szarabb.
- Miért, az, hogy minden teliholdkor farkasemberként rohangászok Beacon Hills utcáin, na az nem szar ügy?- kérdezem kicsit hisztérikusan.
Stiles nem szól semmit.
- Nem én döntök helyetted.- mondja.- De baromira nem szeretném, ha meghalnál.
Lehajol, és egy puszit nyom a homlokomra, majd kisétál...................................................
Néhány óra múlva visszatérnek Scotték.
Felülök az asztalon.
- Döntöttél?- kérdezi Scott.
Határozottan bólintok.
- Minden teliholdkor kontrollálatlan farkasemberként rohangászni fogok Beacon Hills utcáin.
- Hát, akkor ez rohadtul fájni fog. - mondja Scott, és a szemei megint pirosra váltanak.Sziasztok! Ez a rész elég rövid lett, de nagyon sietek a következővel.
Kérdés: legyen-e más szemszögéből is írva,vagy csak Emilyéből?
Válaszotokat komiba várom, lehet írni bátran.
Ne felejtsetek el csillagozni és komizni!!
Puszi: Borcsa
ESTÁS LEYENDO
How To Be A Perfect Wolf ( Teen Wolf Fanfiction)
Hombres LoboEmily Smallwood újonnan érkezik Beacon Hillsbe. Minden megy a maga módján: beiratkozik egy gimibe, szerez egy csomó barátot. Majd egy napon, mikor mindenkit meghívnak egy buliba, Emilynek megváltozik az élete.