6.bölüm

60 4 0
                                    

Sonra duru istediklerimizi getirdi babam ona buyur kızım sende bizimle kahavaltı et dedi bende ısrar edinci duru bizi kırmadı ve bizimle kahvaltı etti babam duruya dedi sana bugünlük izin nereye gitmek istersen git dedi duruda olur mehmet bey diyerek üstünü giymeye gitti giyindikten sonra bende durunun arkasından çıktım duruyla birlikte arabaya binerek gittik yolları gezerken duruyu birden yanağından öptüm duruda çok utandı bende utanma aşkım bidakine iki yanağından veya dudağından öpücem ya burak şımarma dedi şımarcam sevgilim değilmisin dedim ay yah burak şımar şımarda çok şımarma aşkım'ya dedi yola devam ettik bende duruya bir süpriz yaparak ona iphone 6 aldım duru onu görünce boynuma atladı dedim şu eski telefonundan kurtul artık aşkım dedim ve beni yanağımdan öptü hemen duru ve yola devam ederek duruya dedim hani geçen gün luna parka gitmiştik'ya yine gidelim mi olur sen bilirsin diyerek luna park'a gittik ve salıncaklara bindik çarpışan arbalara bindik gezdik dundurma yidik ve eve doģru gittik eve giderken yolda sana bişey diye bilirmiyim dedim duruda söyle bitanem dedi artık evlenelim mi duru bu soruma cevap vermedi biraz düşündükten sonra sonra cevap versem dedi ve sustu....

Devamı diğer bölümde yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler herkeze.

Ben Bir  Hizmetçiye Ağışığım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin