7.bölüm

50 3 1
                                    

eve varmıştık kapıya geldiğimizde kapıyı anahatrımla açıp içeri girmeden duruya babama söyleyelim'mi artık canım dedim oda bana olur ama kızmasın babam aşkım diyerek söyleme kararı aldık ve içeri girerek babamın yanına gittik.ve baba sana bişey söyleye bilirmiyim dedim babamda merakla söyle oğlum dedi baba biz duruyla evlencez seninde bu ilişkiye onay vermeni bekliyoruz duru bir an durdu burak ben sana cevabımı vermedim dedi kulağıma babam öylece duruyordu ve birden bende onaylıyorum ama hizmetçi olarak devam edecek siz evlenene kadar tmm mı dedi bende babamın elini öperek tamam dedim ve duruyla mutafaha doğru gittik duru biraz bana kızgındı bende kızma aşkım senin cevabın evet olmayacakmıydı yoksa hayır tabiki evet diyecektim seni çok seviyorum sanki bilmiyorsun tmm tmm hava iyice karardı akşam yemeğini hazırla masaya koy ben odamdayım beni çağırırsın tamam'mı aşkım duru'da tamam aşkım dedi ve merdivenden çıkarken ayağım kaydı azdaha düşüyordum ki son anda tutundum ve odama girdim sayi bugün sevgililer günüydü odamda güller ve bir not vardı seni çok seviyorum sevgililer günün kutlu olsun canım benim sevgilin duru allah allah duru bunu nezaman yaptıya derken duru içeri girdi tam beni yemeğe çağıracakken onun dudağından bir öpücük aldım ve çok teşekkür ederim dedim ve yemeğe geliyorum şimdi dedim ve biraz bekle dedim ve cebimden çıkardığım kolye ve yüzükle ona taktım...

Devamı Diğer bölümde yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler sevgililer gününüz kutlu olsun

Ben Bir  Hizmetçiye Ağışığım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin