Het was een ketting. Hij zei dat ik net NOOIT af moest doen. Ik snapte het niet maar ik ging er mee akkoord. De volgende ochtend stond Logan in mijn kamer! ,,Wat doe je hier,, zei ik. ,,Kevin is weg!,, Zei hij. Ik schrok me dood! Ik rende snel naar mijn broertje. Hij was weg! Logan!!! Schreeuwde ik. ,,Logan!!,, Max is weg! Huilde ik. Hij kwam naar me toe. Logen zei dat we hem meteen gingen zoeken. We gingen naar een kroeg waar we vaker komen. Hij zat daar niet! Ik wou weg maar Logan zei dat hij wou blijven.
Sinds mijn vader dood is is mijn moeder vertrokken. Ik was helemaal alleen met mijn broer en ik. Logan zei dat hij lol wou maken met mij. Ik had nog steeds rode ogen van het huilen. Uiteindelijk zei ik toch maar ja, heeeeeeeel eventjes dan. We gingen een potje poolen en nog sjoelen. We namen ook nog een stuk cacaotaart en gingen weer opzoek. We vonde hem nergens. Toen gaven we het op. We gingen naar Logans huis. Toen ging de telefoon. Ik zei ,,niet nog een keer!,, maar dit keer was het Kevin niet. Nee, het was Max!!! Ik vroeg of het goed met het, ging. Hij zei dat hij niks meer wist! Toen hing ik op. Ik vroeg aan Logan: Kevin heeft hier iets mee te.... Toen stopte ik met praten. Er was iets met Logan, dat hem dwars zat. Ik vroeg of hij met iets zat. Hij zei: Nee er is niks. Niks waar jij je om hoeft druk te maken. Toen zoende hij me😶. Ik, ik wist niet wat ik moest zeggen. En dus glimlachte ik alleen maar. Toen verdween hij met zijn supersnelle ren. Ik ging naar huis. Toen ik naar Max wou gaan om te kijken hoe het met hem ging..... zoende hij precies op het moment met een meisje toen ik binnen kwam. Ik voelde me beschaamd. Maar dat liet ik niet echt zien. Hij ging gewoon verder! Nou ja, maakt niet uit. Toen ging ik naar mijn bed. Uitrusten van een rare maar toch ook de mooiste en leukste dag van mijn leven.
JE LEEST
My Vamipre Life
De TodoHoi ik ben Emily, Ik ben 17, Voor dat je het gaat vragen...Ik ben een vampier. Ik ben geen monster als andere mensen denken. Het is niet leuk om een vampier te zijn, geloof me. Maar je leert er mee leven en dan is het best cool. Vroeger had ik het e...