Logan bleef slapen...gelukkig. Ik was nu echt bang voor Kevin! Ik hoopte niet dat hij in de ochtend ofzo weer zou komen!
Toen het bijna ochtend was draaide ik me om en keek Logan aan. KEVIN?! Ik rolde bijna uit mijn bed. Ik ging achteruit. Ik zag gewoon Kevin! Hey schatje! Zei hij met een vieze grijns. Je bent nog lang niet van me af hoor! Ik roepte mijn broer. Hij verdween snel door het raam. Mijn broer kwam dus slaperig naar binnen met zijn boxer-short. Kevin was hier! Zeg ik. Wie is dat? Zegt hij. Natuurlijk...hij kent hem niet! Euh,,....iemand waar je uit de buurt moet blijven' zeg ik. En ren snel naar de keuken en pak wat te eten. Daar zie ik......Logan! Logan!! Zeg ik opgewonden. Ik ben blij om je te zien! Heb je dit allemaal gemaakt...al dat super lekkere eten!? Zeg ik lachend 'Ja schat. Dat hem ik voor jou gemaakt' zegt hij ook lachend. Een paar knuffels verder vertel ik wat er gebeurde. Zijn glimlach veranderd opeens in een woeste blik. Ik ga Kevin nog eens iets aandoen! Zegt hij woedend. Hier drink dit op' zegt Logan weer aardig tegen me. Ik drink het op zonder te twijfelen. Kom we gaan een wandeling maken in het bos' zegt hij vriendelijk. Oke' zeg ik glimlachend. We trekken onze kleren aan en onze jas en gaan. Als we in het bos zijn zien we een leuke kinder activiteit. We lopen er naartoe en worden aangesproken door een jongen. Hallo, willen jullie begeleiden met onze acteur club? Zegt hij vriendelijk. Natuurlijk lijkt me leuk! Zeg ik opgewonden. Weet je het zeker schat? Zegt Logan onzeker. Ja! Natuurlijk! Zeg ik lachend. Kom! En ik trek hem mee. Oké we beginnen met hoe je je moet inleven met acteren' zegt hij tegen de kinderen. Kom eens' Zegt hij tegen mij. Hij pakt me vast en fluisterd 'we moeten de kinderen leren in te leven toch?' Ja? Zeg ik onzeker. Oké je moet me voor ongeveer 5 sec knuffelen, maar alleen als je het wilt hoor' Zegt hij. Voor heel even dan' zeg ik met een grijns. Als ik hem een knuffel wil geven, grijpt hij me stevig vast en...BIJT IN MIJN NEK! Maar...O ppeens valt hij zelf op de grond! Het word zwart voor me ogen en kan niks meer voelen.
JE LEEST
My Vamipre Life
RandomHoi ik ben Emily, Ik ben 17, Voor dat je het gaat vragen...Ik ben een vampier. Ik ben geen monster als andere mensen denken. Het is niet leuk om een vampier te zijn, geloof me. Maar je leert er mee leven en dan is het best cool. Vroeger had ik het e...