4 dalis. Barnis

341 30 5
                                    

Prie parko jau stovėjo atėjusi Jessica.
-Sveika, - tariau
-Labas.
-Tai klok kas nutiko.
-Na gal geriau eikime atsisėsti ant to suolelio? - parodė ji į artimiausią suolelį
-Gerai.
Nuėjome ten ir atsisėdome.
-Na? - su nerimu paklausiau.
-Tu negali bendrauti su tuo Niall.

Bethany pov.

-K-kodėl?
-Na aš išsiaisškinau, kad jo tėvai alkoholikai, kai jam buvo 16, sumušė ir išmetė jį iš namų. Dabar jis gyvena prieglaudoje, iš jo tyčiojamasi, prieš jį smurtaujama ir pnš. Na supranti. Ir jei tu su juo bendrausi, jis gali tave įtraukti taip pat į savo smurtinį ir skurdų pasaulį.

Aš buvau mažame šoke.

-Bet aš jam privalau padėti
-Nieks tau neliepė jam padėti.. Ar liepė? - paklausė Jess.
-Aš pati sau liepiau, - piktai liepiau ir nuėjau nuo Jessicos. Tokia ir išeina iš jos geriausia draugė.

-Palauk! - išgirdau kaip ji šaukė.
-Ko nori?! - piktai užšaukiau ant jos.
-Klausyk, aš tik tenoriu kad tu būtum saugi.
-Blah blah, tokia iš tavęs ir draugė,- pasipiktinus tariau ir pradėjau eit namų link.

Niall pov.

Buvo metas eiti praustis. Aš pasiėmęs savo higienos priemones pradėjau eiti link dušų. Bet kaip visad man kelią pastojo Matt ir Jeremy.
-Kagi kagi, tik pažiūrėkime ką čia turime. O gi moksliuką, - Matt prunkštelėjo ir visi dušuose taip pat pradėjo juoktis
-Matt, ką šiandien šitam ubagui padarysim? - pašaipiai tarė Jeremy
-Galbūt pagražinsim veidelį?
-Prašau, nieko šiandien man nedarykit, - liūdnai tariau.
Jie tik balsiai nusijuokė. Bet mane išgelbėjo prižiūrėtoja
-Visi grįžkite į savo kambarius! - ji garsiai surėkė.
-Šiandien išsisukai, bet rytoj nieko gero nelauk, - tarė Matt ir nusišypsojo nieko gero nežadančia šypsena.
Atsidusau ir grįžau į savo kambarį. Vos išsisukau, bet užtat likau nenusiprausęs. Persirengiau, kritau į lovą ir įgrimzdau miegų karalystėn.

Bethany pov.

Grįžusi užsidariau savo kambaryje. Reikėtų paskambinti Niall. Nors ne, jis man nedavė savo numerio. Galbūt jis net neturi telefono. Na, nesvarbu. Nusprendžiau eiti miegoti, tad padariau vakaro ritualą, atsiguliau į lovą, įsikišau ausinukus į ausis, pasileidau muziką, ir užmigau.

*Rytas*

Mane ir vėl pakėlė tas suknistas žadintuvas. Suurzgiau ir atsikėliau.

Padariusų ryto ritualą, susišukavau savo kaštoninius plaukus, lūpas patepiau neryškiu rožiniu lūpdažiu, akių vokus pasidažiau su kreminiu akių šešėliu ir blakstienas paraitojau (wtf xd) su tušu. Apsirengiau pilką maikę, raudoną/juodą švarkelį ir užsimoviau juodas timpas. (Viskas nuotraukoj).

Tuomet prisiminiau vakar mūsų su Jessica kivirčą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tuomet prisiminiau vakar mūsų su Jessica kivirčą. Kadangi supratau jog pasikarščiavau, greitai sumaigiau jai atsiprašymo žinutę.

Nuo: Bethany
Kam: Jess :*

<Sveika, atsiprašau, vakar pasikarščiavau. Tikiuos atleidi ;* Susitiksim mokykloj, myliu <3>

Įsidėjau telefoną į kišenę, ir nusileidau žemyn laiptais.
Pusryčiams omletas. Skanumėlis. Pavalgiusi padėkojau mamai, pasiėmiau kuprinę, užsimoviau tuos pačius vansus, ir pradariusi lauko duris išėjau į mokyklą.

Su valentinke mergos <3

MoksliukasWhere stories live. Discover now