8 dalis. Pusseserė

251 24 4
                                    

Aš praradau Bethany..
Bet juk ji tik paprasta mergina. Tokių pilna.
Ir kam aš čia save apgaudinėju?
Ji man patinka.

**Po kažkiek dienų**

Bethany pov.

Šiandien yra šeštadienis. Aš visą likusią savaitę neėjau į mokyklą.
Ir berods, aš pasveikau, tiesiog buvau labai peršalusi.

Taigi, šiandien važiuosiu su Jessica apsishopinti. Ji yra viena iš tų "parduotuvių maniakių". O aš, tiesiog retkarčiais nuvažiuoju ir tiek, nesu mėgėja to.

Apsirengiau plėšytus džinsus ir marškinėlius, pasidažiau, ir išėjau iš kambario.

-Bethany Mota, kur eisi? Juk ką tik pasveikai, nori vėl susirgt?!, - išgirdau mamos balsą. Uhh, nekenčiu savo pavardės, ji taip šūdinai skamba.

-Aš pasveikau, tad noriu kažkur išeit. Ir be to, žinai, jog man nepatinka mano pavardė, - piktai suurzgiau ir nieko nesakius apsimoviau batus ir išėjau į lauką.

Netrukus privažiavo Jess mašina.

-Sveika! - ji išlipo iš mašinos ir puolė į mano glėbį.

-Labas,- šiltai nusišypsojau ir apkabinau ją taip pat.

-Važiuojam? - paklausė ji.

Aš linktelėjau ir įsėdau į mašiną.

Niall pov.

Šiandien nusimato nebloga diena, nes važiuoju susitikt su savo pussesere, kurios nemačiau 5 metus.

Mes buvome labai artimi, lyg sesė ir brolis.
Kai aš išskridau iš Airijos, mes nebebendravom, bet ji dabar atskrenda čia, į Londoną.

Apsirengiau, susišukavau, ir kažkaip nepastebimai išsliūkinau iš prieglaudos. Įsėdau į mašiną ir išvažiavau.

Bethany pov.

Išlipusios iš mašinos įėjome į prekybos centrą.

-Eime ten! - šiek tiek per garsiai sušuko Jessica ir bedė pirštu į parduotuvę "Zara". Keli žmonės pervėrė ją keistu žvilgsniu ir nusuko akis. Aš tik linktelėjau ir nusekiau paskui Jess.

**Po valandos**

-Ahh, kokia aš nusikalusi, - sudejavau.

-Aš irgi, tačiau bent nusipirkom gerų rūbų ir batų, - atsiduso Jessica, - žiūrėk, kaip tau tiktų ta suknelė! - sucypė ji.

Aš tik dar garsiau sudejavau ir nuėjau link tos parduotuvės kur buvo ta suknelė.

**Po 10 min.**

Išlindau iš kabinos ir pasimaiviau prieš Jess.

-Tobula, - ši spragtelėjo pirštu. Aš pavarčiau akis ir nuėjau persirengt.

Persirengusi nuėjau prie kasos ir nusipirkau suknelę.

-Gal dabar į kavinę? Nes aš žiauriai išalkus,- paklausė Jessica kai išėjom iš parduotuvės.

-Ok, nes aš irgi alkana kaip lūtas, - linktelėjau galvą ir mes nuėjom kavinės link.

Nuėjusios į kavinę nusprendėm užsisakyti vištienos sparnelių ir kolos.

-Laba diena, ko norėsit, gražuolės?- prie mūsų priėjo padavėjas kuris akivaizdžiai flirtavo su mumis.

-Pasilenk, - paliepiau jam ir šis pasilenkė, - dabar klausyk, arba baigi čia flirtuot, arba neši savo subinę iš čia ir pakvieti kitą padavėją, aišku?, - sušnabždėjau jam į ausį, bet taip, kad girdėtų ir Jessica.

Jo žandai paraudonavo ir jis nuėjo nuo mūsų stalelio.

Jam nuėjus mes su Jess pradėjom žvengt kai nesavos. Prie mūsų priėjo kita padavėja.
-Sveikos, ko užsisakysite? - paklausė, tiksliau surėkė ji, nes mes vis dar garsiai juokėmės.

Tačiau mano šypsena kaip mat išblėso, kai aš pamačiau Niall kuris buvo apsikabinęs kažkokią... blondinę?

Niall pov.

Įėjęs į kavinę pamačiau blondinę. Tai buvo mano pusseserė. Jai atsisukus ji sukrykštavo ir pribėgo prie manęs. Aš ją apsikabinau. Kol mes stovėjom apsikabinę, aš apsidairiau ir pamačiau Bethany, o jos akyse matėsi... pavydas?

Aš grįžau! Sorry kad taip ilgai nebuvo dalies, tiesiog nebuvo laiko.

Srr už tokią trumpą ir nesamoningą dalį, tiesiog dingo įkvėpimas.

Kitai daliai 6 vote ir 3 nuomonės.

Su ❤,
-A

MoksliukasWhere stories live. Discover now