1 dalis. Naujokas

456 29 2
                                    

Bethany pov.

7:30
Atsikėliau nuo vieno iš baisiausių išradimų pasaulyje. Taip, tai žadintuvas.
Padariusi ryto rutiną apsirengiau maikutę su kupranugariais ir užsimečiau žalią švarkelį. Plaukus susirišau su raudonu kaspinu. Lūpas pasidažiau rožiniai ir pasipudravau skruostus (viskas pavaizduota koliaže).
Tuomet nusileidau žemyn pusryčių ir pakštelėjau mamai į žandą. Atsisėdau prie stalo ir mama man padėjo ant stalo blynelius su šokoladu. Aš sumurmėjau mamai "ačiū" ir pradėjau kirsti blynus. Baigusi padėjau lėkštę į indaplovę ir nuėjau į koridorių. Kadangi dabar rudens antras mėnesis tai dar nešalta, tad apsimoviau vans'us, persimečiau kuprinę per petį ir išėjau į lauką. Gaivus rudens vėjelis papūtė man į veidą. Mano mėgstamiausias metų laikas yra ruduo. Neklauskite kodėl. Tuomet pasukau link mokyklos.

7:55
Nuėjau į anglų kabinetą ir kaip visad sulaukusi geriausios draugės Jessicos apsikabinau ją.

8:00
Skambutis. Na ką, nauja diena pragaro skylėj prasideda. Pro klasės duris įžengė mokytoja, o už jos kažkoks blondinas. Jis turėjo akinius, o jo plaukai buvo sukelti į viršų (koliaže viskas).
-Labas rytas mokiniai. Susipažinkite su naujuoju jūsų klasės draugu Niall, - pasakė Mrs.Wills. Aš tik pavarčiau akis ir nuleidau galvą žemyn. Bet tada pajaučiau deginantį žvilgsnį į mane.

O Dieve kokį šūdą sumaliau ir čia viskas dar taip banalu :DD Nepykit, tiesiog neturėjau laiko parašyt ilgesnės ir geresnės dalies, bet prižadu jog kita bus geresnė.
-A

MoksliukasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang