tehnic posibil

211 11 1
                                    


6.5o zambesc. Telefonul imi lumineaza scurt si se aude vibratia puternica. Nu pot sa cred chiar mi-a raspuns. Citesc mesajul nerabdator ... "Buna dimineata frumosule :*, sa ai o zi minunata!"


8.43 toata lumea e agitata in firma. Azi apar aia de la finante si noi nu am reusit sa finalizam toate hartiile ... adica ei nu au reusit ... oricum nu ma stresez, imi pun o perna sub scaunul din cuseta mea, de langa intrare si imi aranjez frumos ecusonul pe care scrie mare "PAZA" ... Telefonul Vibreaza iar - Mesaj - "Cum este la servici, pui ?" Zambesc ... zambesc de parca toata lumea ar fi o bila de fericire si eu as fi in mijlocul ei.


16.30 vine colegul cu o fata mohorata. Din primele cuvinte imi dau seama ca acu' juma' de ora s-a trezit si inca duhneste a alcool si tabac. Probabil a stat iar toata noaptea langa pradatoarele strazii, bandusi salariul.

- Hmm, ce faci colegu', te-ai distrat aseara, nu?

-Bag pula in ea viata! Ai niste bani sa imi iau o cafea de la aparat ? Aseara am futut 5 bate pe o parasuta si acasa tot laba ... Sunt chel !

- Am, colegu, ui aici !

Nu imi place in mod special de el, dar ii dau bani,  poate din mila, nu stiu ?!

Vibreaza - Mesaj - " Aaa, acuma pleci de la firma? Ai grija sa iei, o paine ca nu mai ai, si ceva fructe! :* <3"


21.40 ma uit la film pe laptop - "Movie 42"- un film slabut ... oricum gandul imi e in alta parte. Cu nerabdare ma tot uit la telefon ... Oare cand imi scrie?

Minunea se intampla, Vibreaza- Mesaj - "Frumosule, te-ai pus in pat? Nu ai chef sa vorbim mai murdar in seara asta >:D :* ?" explodez !!! nu imi vine sa cred cat noroc am ... eu, eu ... tremur si raspund "Da, iubito ... Sunt pregatit !"

"error message no send ... App_Iubita-Virtuala. Must be updated"

Nonsensul omuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum