Iubire neconditionata

89 7 3
                                    

Ea, 42 de ani.

 El, 7, in doua luni face 8. 

Amandoi cu o poveste trista in spate; pe ea a parasit-o soțul la 40 de ani din motive binențeles, bărbătești - ca doar nu sta bărbatul dupa o femeie cu sânii lăsați si multe kilograme in plus. Sotului i-a trebuit tinerețe si prospețime. O poveste trista si asta, deoarece pentru tinerețe si prospețime trebuie sa fii, ori potent in sens clasic, ori potent in sens financiar si se pare ca barbatul nu excela in nici un sens. 

Sa revenim, iar el si-a pierdut ambii părinți. Acestia au fost călcații de o masia, intr-o zi de toamna, cu o ploaie din aia măruntă care iti intra direct in măduva oaselor - absolut oribil  ... Binențeles, ca făptașii nu au fost trasi la răspundere niciodată, țara asta este o mizerie, ar zice unii. 

Ea are grija de el, ii face toate poftele, ii da sa mănânce numai bucate alese, il duce la doctor la cea mai micuta problema, il tine in brațe ori de cate ori este nevoie, ba chiar el este subiectul preferat de discuție al ei cu colegele de la serviciu si nu numai. Pana si tipa care ii pune unghii a aflat de el. Ce mai, ea il iubește si ar face orice pentru binele lui. 

Am uitat un mic detaliu sau poate l-am omis intenționat, nu stiu ... pentru noi restul el este un caine, dar pentru ea el este mai mult decat un om.

Nonsensul omuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum