Fața - superba, ochii caprui inchis aproape se pierde diferenta intre pupila si iris, incredibil de patrunzatorii, nas micut, subtire, buze conturate perfect, cea de jos putin mai groasa, imi exprima o lascivitate ascunsa. Hmm ... eu nu am mai vazut asa trasaturi superbe la nici o femeie. Parul un rocat inchis, cu siguranta in 10 minute ea va fii cel mai sadic drac. Corpul de o voluptate surprinzatoare, iar pielea e perfect ... neteda si catifelata. Glasul putin ragusit dar intr-un mod foarte placut si provocator ... la cum o descriu ai zice ca e un fotomodel scoasa din paginile revistei Vogue, dar e doar o simpla curva.
Impresionant, a fost perfect ... Pentru un barbat asa frumos ma mir ca are nevoie sa vina aici ... Ingrijit, se vede cat e de ingrijit, oricum trasaturile lui ii dau caracterul asta de mascul alfa, fata bine sculptata corp zvel, par castaniu, ochii verzi, un verde din acela smarald ... mai mult de 35 de ani sigur nu are ... de mult nu am mai avut parte de o partida asa buna ... Dar el tot ramane un simplu client si nimic mai mult ... am nevoie de o baie fierbinte.
-Buna diminiata, doamna avocat!
-Buna!
-Mi se pare ca v-am mai vazut undeva.
-Hmm, nu cred ca ne-am mai intalnit.
-Ciudata viata, nu ?!
-Adica?
-E interesant ... Chiar azi am avut nevoie de avocat si dau chiar de dumneavoasta.
-Da, astazi o sa avem o altfel de relatie.
CITEȘTI
Nonsensul omului
NouvellesOmul e mult. Omul e ciudat. Omul e creativ. Omul e viata. Omul e.