ŞOKK

43 6 0
                                    

Ev de aynen bildiğiniz depresyon da bir kız biçimindeyim.Ey güzel ALLAH'IM ben hiç mutlu olmayacak mıyım?Hayatım da hiç sevgilim olmadı.Bazı kişiler günde bir sevgili değiştiriyorlar.Sonra sıkıldım.Dedim ki bu kadar bunalım yeter.Gittim Yeliz'i,Fatmanur'u çağırmaya... kızlarla birlikte RAİN cafe'ye..
Ben:

-Kızlar ya Size söyleyeceğim şeyi daha fazla saklyamayacağım.Zaten yanlışlıkla Fatmanur à söyledim.Yelizciğim sana haksızlık etmiş oluyorum ama....
Ben Buğradan sanırım hoşlanıyorum.

Yeliz:

-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee,Buğra biliyo mu peki.

Ben:

-Yok, onu göremeyince çok mutsuz oluyorum.Zaten ona gidip bugün söyleyeceğim.Aslında Buğra beni sevdiğini ilan etmişti ama ben ondan nefret ettiğimi söyledim.Buğra da bir daha benle görüşmedi.

Yeliz:

-Hadi,yürü bize.Seni olduğundan da güzelleştireceğim.

Gittik.Fatmanur Anıl ile buluşacağı için gelmemişti.

En başta kıpkırmızı bir elbise seçtik.Elbise çok aşırı dekolteli ve çok kısaydı.Ben istemedim bunu ama Yeliz di bu..Dediğini yapardı.Sonra kalpli sade bir kolye, siyah platform, iki parlak küpe ve gümüş bir çanta.
Sacımı da hafif dağınık topuz yaptık.

Artık gitmeye hazırdım.Taksiye bindim.Buğranın kapısında saçımı başımı düzelttim.İçerden müzik sesleri geliyordu.Hemen kapıyı çaldım.

Buğra, kapıyı açtı.Beni görünce gözleri kamaştı.İlk dekolteme bakakaldı.

Sonra elini kapıya kavradı.Benim içeri girmememi sağladı.Sonra içerden bir kız Buğrayı çağırdı.Kızın üstünde hafif şeyler vardı.Sonra ben:

-Buğra seninle konuşacağım şeyler var dedim.

Buğra;

-Benim artık seninle konuşacak bir şeyim kalmadı.Kızlar beni bekliyor lütfen beni meşgul etme.

Deyip kapıyı suratıma kapattı.Yıkıldım.Çöpte kampta çekilen fotoğraftan benimle kendinin fotoğrafını kesip atmıştı.Fotoğrafı çantama koydum.

Eve gittim.Odama kapandım.Ayakkabılarımı çıkarttım.Odama kapandım.Sadece ağladım.Buğra beni şok etmişti.

ÇİLEK KOKAN HAYALLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin